rolfen Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg har et par Panasonic 3d-briller. Jeg er ikke bortskjemt med tekniske kunnskaper, men jeg har forstått det slik at disse brillene går på batteri og må dermed lades? Brillene har kontakt med tv'n og er aktivisert og registrert. Det står ingenting i bruksansvisningen eller på nettet (som jeg har funnet) om lading av batteriene. Forslag tas mot med takk. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 De må lades ja. Skal være med en USB-ledning du kan plugge inn i en USB-port(f.eks på TV`n eller lader). Lenke til kommentar
rolfen Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 Takk for hjelp. Nå oppdaget jeg et littium-batteri gjemt i nesestøtten, så jeg regner med at det bare er å bytte det. Rart at det ikke sto noe om dette i bruksanvisningen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Om batteriet kan byttes, og det ikke er noen elektrisk kontakt, da er det bare å bytte det. Brilla til Samsung-TVen vår har utskiftbart batteri. Andre briller kan lades. Endret 4. februar 2014 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå