Gå til innhold

S4 Active - får ikke opp "svarskjerm" når noen ringer hvis skjermen er på

Anbefalte innlegg

Når noen ringer inn til meg, og jeg har på skjermen fordi jeg skriver melding, surfer eller hva som helst (om det så bare er hjemmeskjermen som vises) får jeg ikke fram den svarskjermen med rød og grønn knapp der jeg kan ta imot eller avvise samtalen. Jeg må slå av telefonen med strømknappen og vente 3-4 sekunder, så slår skjermen seg på igjen med svarskjermen synlig. Har noen vært borti noe lignende og funnet ut hvorfor og hva man kan gjøre med det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vet jeg ikke om det skjer på normal måte hos deg, men det er meningen at man skal kunne bruke telefonen (surfe, lese epost, bla i kontakter osv) mens man er i en samtale, du skal da kunne dra ned notification baren for å få frem samtale valgene om å legge på, eller hente frem "samtale skjermen" igjen.

Lenke til kommentar

Ah jeg tenkte først på skjermbildet som kommer opp når man ER i en samtale, og ikke svarskjermen (som du jo skriver). Joda, den kommer normalt opp med en gang hos meg, men har ikke opplevd at den ikke kommer opp dessverre. Skudd i blinde men om du har root kan du kanskje forsøke installere ny "dialer/telefon" eller bare tøm data / clear cache på den eksisterende dialer/telefonen under programstyring.

Bhvc.jpg

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Det snåle er at jeg har hatt samme problem på en Note 2 jeg hadde også, med forskjellige ROM og dialers. Skulle nesten tro at en eller annen app jeg har installert knoter det til. Får se når de slipper 4.4 KitKat for Active, da skal jeg uansett sette den opp fra grunnen av igjen, hvis jeg ikke har kjøpt S5 Active i mellomtiden... ;)

Lenke til kommentar

Merkelig :hmm:

Har aldri opplevd det selv, og har vel egentlig ikke hørt om at det der er et problem som går igjen. At du har fått problemet på flere telefoner, og til og med forskjellige ROM, så kan jeg ikke tenkte meg noe annet enn at det må være en app du har installert som lager det problemet, du har ikke noe sånn Caller ID Screen app, eller bruker en launcher som har den funksjonaliteten i seg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...