Arodem Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Utgiveren leverer et sterkt kvartalsresultat på grunn av storspillet.Grand Theft Auto V sørget for at Take-Two fikk over 10 milliarder i inntekt Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Den elendige 10år gamle konsoll-grafikken . 1 Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg skjønner dette ikke er en del av kildematerialet, men jeg er mer interessert i hvor mye Rockstar sitter igjen med. Jeg vet godt at forholdet i spillbransjen er slik at (de fleste) utgivere i stor grad finansierer prosjekter fra studioer, og dermed sitter med risikoen. Likevel så håper jeg at det er slik at utviklerene som har gjort selve arbeidet, sitter igjen med en god andel av kaken. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Tallene svarte ikke til forventingene så det ut som, nesten ned 10% i dag. Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Er det ikke sånn at butikker kjøper spill fra importør etc, slik at det har lite betydning for Take-Two om spillsjappa sitter med 200 usolgte kopier? Selvfølgelig litt vanskelig å få solgt mer enheter, men dere skjønner poenget Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Håper inderlig ikke at GTA5 blir like dårlig polert som det GTA4 var når det kom til PC. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå