ForEvigFyrstikk Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Har fått utrolig god motivasjon til å begynne å trene i det siste, og ja begynte å trene. Jeg søkte litt rundt og fant ut at jeg har kroppstypen "ectomorph". og bestemte meg for å bruke dette programmet: http://www.muscleandstrength.com/workouts/dougs-mass-building-routine-for-ectomorphs.html En venn av meg brukte dette programmet og fikk resultater fort. Problemet mitt er at jeg sliter med det å spise. Jeg er 179 cm høy, ligger på ca 65kg i vekt, og skal ha ca 3k-3.5k inntak av kalorier. Noen her som kan dele noe enkelt dere spiser som evt kan lages flere porsjoner o.l av slik at jeg ikke "dropper" et måltid, og heller spiser noe dritt. I tillegg, til dette, noen som har noen formening om tilskudd? jeg har akkurat begynt å trene, men folk sier jeg bør vente? noen som har noen formening rundt dette? Endret 4. februar 2014 av ForEvigFyrstikk Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Hva som er "dritt" er noe relativt; er ønsket vektoppgang kan du fint spise energitette matvarer som defineres som "usunt". En av grunnene til at f.eks sjokolade i disse dager går inn akkurat under usunt er hovedsakelig at det på folkemunne kan øke risikoen til en ugunstig vektoppgang. Lenke til kommentar
ForEvigFyrstikk Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 Hva som er "dritt" er noe relativt; er ønsket vektoppgang kan du fint spise energitette matvarer som defineres som "usunt". En av grunnene til at f.eks sjokolade i disse dager går inn akkurat under usunt er hovedsakelig at det på folkemunne kan øke risikoen til en ugunstig vektoppgang. Okay Det som kanskje er det største problemet mitt er vell at jeg spiser mat som regnes som usunn, men dette er som regel ett måltid. Så det blir f.eks kun en kjapp frokost og det "usunne" måltidet. Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 (endret) Jeg er 179 og veier over 75 kg, det skal ikke være noe problem å legge på seg hvis du trener 2 muskelgrupper hver annen dag, eller følger strenghts lift opplegget, spise for eksempel havregryn til frokost, drikk 2 glass appelsin jus først da for du mat lyst, og ta en protein Shake, og kreatin, tren ta protein og kreatin, spis banan, middag før 1 t har gått, etter trening. Spis stor måltid mye kjøtt. Etter det tar du å spiser litt Mandler og små spiser til du skal spise et måltid igjen men prøv å spise totalt 6-8 ganger enten det er brødskiver et par ganger eller noe spiller igjen rolle bare få i deg kalorier. Men spis mye Mandler enkelt å få i seg. Endret 23. februar 2014 av lion33 Lenke til kommentar
matamat Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Tror sea-food dietten vil passe bra for deg. See food, eat food. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Bruk MyFitnessPal appen. Du plotter inn alt du spiser i løpet av en dag, og appen regner ut hvor mye du har spist og hvor mye du mangler. Appen er ganske bra, og inneholder svært mange norske matvarer, og hvis den ikke har mat du har spist kan du lagre nye og bruke det senere. Jeg gikk opp 10 kg på 6-9 mnd ved bruk av appen kombinert med trening og kalorishake. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 http://www.wisegeek.com/what-does-200-calories-look-like.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå