Gå til innhold

Slik blir Apples smartklokke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har Galaxy Gear nå, og problemet er en enkelt ting:

Den tilføyer INGENTING som jeg ikke har i mobiltelefonen fra før, og i tillegg gjør mobiltelefonen alt bedre. Kameraet er bedre, samtaleloggen er bedre, kontaktlisten er bedre, værvarsling er bedre.

Hvorfor har ikke samsung kuttet ut det elendige kameraet, og heller lagt inn en pulsmåler?

Gleder meg til å se hva Apple presenterer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Den tilføyer INGENTING som jeg ikke har i mobiltelefonen fra før, og i tillegg gjør mobiltelefonen alt bedre. Kameraet er bedre, samtaleloggen er bedre, kontaktlisten er bedre, værvarsling er bedre.

Hvorfor har ikke samsung kuttet ut det elendige kameraet, og heller lagt inn en pulsmåler?

Samsung hadde ingen å kopiere!

De kommer trolig med versjon 2 etter lanseringen til Apple.

Vanskelig det der å suge av eget bryst.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vanskelig å tenke seg at de oppgavene en klokke og en mobil deler skal klokka gjøre bedre i utgangspunktet (med noen få unntak). Klokkas fortrinn er jo tilgjengeligheten, akkurat som jeg har utstyr som gjør det meste bedre enn mobilen min, bare at det ikke er like tilgjengelig/bærbart.

AtW

Endret av ATWindsor
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ble lite imponert av den store og ganske stygge klokka til Samsung, men dette så lovende ut. (Har ingen apple produkter, i tilfelle noen skulle spy ut noe om denne "menigheten")

La meg heller "spy ut", at dette er en render av en random dude som slipper å tenke på tekniske begrensinger, det er ingenting som tyder på at en eventuell klokke ser slik ut.

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ble lite imponert av den store og ganske stygge klokka til Samsung, men dette så lovende ut. (Har ingen apple produkter, i tilfelle noen skulle spy ut noe om denne "menigheten")

La meg heller "spy ut", at dette er en render av en random dude som slipper å tenke på tekniske begrensinger, det er ingenting som tyder på at en eventuell klokke ser slik ut.

AtW

Med overskriften "slik blir Apples smartklokke" gikk jeg ut ifra at det finnes noe som tyder på en eventuell klokka kan se slik ut. Jeg var litt for kjapp til å trekke den konklusjonen. Men når de først lager en slik artikkel så kan man vel spille med.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...