Glarfot Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Hei!Så jeg har lenge gått og tenkt på dette spillet, "Glarfot" - som jeg skulle ønske ble en realitet. Jeg kan dessverre ikke programmere eller slikt, og søker derfor en team-mate som har peiling.Spillidèen oppsto når jeg bodde i Tromsø og skulle opp og ned Kræmer-bakken på assortert føre, gjerne glatt som pokker.Spillet "Glarfot" har fått sin tittel, som du kansje skjønner, av kombinasjonen "Glarholke" og "Fot". Det er et 2-D flash-spill, der man skal styre en gammel narkoman ned den islagte bakken uten at han faller og slår seg. Man styrer da med musen eller piltastene.Målet er å komme hele veien ned, og da på tid.Som ekstrafunksjoner kan man for hver runde tjene "coins", og disse kan brukes på oppgraderinger: Bæreposer med stjålede VHS-spillere som senker tyngdepunktet, div. fottøy inkl. kneipp-brød, tøfler og hvem faen vet.Powerups er forskjellige typer dop, som påvirker "handlingen" deretter.Noen som er med på å smelle sammen noe slikt? Lenke til kommentar
DannyDan123 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Jeg kan. men gjør det ikke gratis. Send meg PM når du ser dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå