AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Til dere som mistet menstruasjonen etter å ha satt inn p-stav: hvor mange uker/mnd tok det før dette skjedde? Jeg satte inn p-stav for snart to mnd siden og har blødd nesten hver eneste dag etter det (og er mildt sagt lei!) Har brukt p-stav tidligere og da forsvant menstruasjonen i tre år, men husker ikke hvor lang tid det tok den gang før den stoppet.. Anonymous poster hash: 93eeb...f80 Lenke til kommentar
nysgjerrig1 Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Til dere som mistet menstruasjonen etter å ha satt inn p-stav: hvor mange uker/mnd tok det før dette skjedde? Jeg satte inn p-stav for snart to mnd siden og har blødd nesten hver eneste dag etter det (og er mildt sagt lei!) Har brukt p-stav tidligere og da forsvant menstruasjonen i tre år, men husker ikke hvor lang tid det tok den gang før den stoppet.. Anonymous poster hash: 93eeb...f80 jeg hadde det akkurat samme som deg. Blødde mer enn en måned før jeg tok turen til helsesøster og fikk resept av fastlegen på noen p-piller som skulle få ordning i blødningene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå