Strekene Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Hei, kan noen hjelpe meg med innredningen av stuen min, der er jeg usikker på om jeg skal dele stua i to og ha sofaen mitt i og tv`en på veggen? eller sofaen på den ene kortsiden og tv`en på den andre? Blir det veldig lang avstand å se på tv? (i så fall på hvilken side passer det best at sofaen og tven står?) hvordan ville du ha innredet stuen? hva tror dere blir fint? Endret 4. februar 2014 av gsgdsgg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Hei, kan noen hjelpe meg med innredningen av stuen min, der er jeg usikker på om jeg skal dele stua i to og ha sofaen mitt i og tv`en på veggen? eller sofaen på den ene langsiden og tv`en på den andre? Blir det veldig lang avstand å se på tv? (i så fall på hvilken side passer det best at sofaen og tven står?) hvordan ville du ha innredet stuen? hva tror dere blir fint? Når du sier du skal ha tv og sofa på langsidene, mener du da kortsidene i leilighetene? Isåfall blir det alt for lang avstand. Mtp at du har en dør ut på venstreveggen ville jeg nok hatt tven der den står tegnet på planløsningen. Hvis du har den på motsatt vegg vil sofaen komme i veien for døren tenker jeg meg. Er det foresten et nybygg i Bergen? Ser kjent ut Lenke til kommentar
Strekene Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Når du sier du skal ha tv og sofa på langsidene, mener du da kortsidene i leilighetene? Isåfall blir det alt for lang avstand. Mtp at du har en dør ut på venstreveggen ville jeg nok hatt tven der den står tegnet på planløsningen. Hvis du har den på motsatt vegg vil sofaen komme i veien for døren tenker jeg meg. Er det foresten et nybygg i Bergen? Ser kjent ut Ja jeg mente kortsiden Hva slags sofa passer best inn da tror du? en to/tre-seter som på bildet, hjørnesofa eller en sofa med sjeselong? Og hvor skal jeg plassere den? I døråpningen mellom kjøkken og stue eller midt i som på bildet? Endret 4. februar 2014 av gsgdsgg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå