superfredrik Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Hei! Jeg kom over et produkt som så slik ut: Den reagerer når hode ditt bøyes 15-20 grader fremover. Da lager den en "pipelyd". Meningen er å vekke deg visst du holder på å sovne bak rattet. Det kan godt være mange har sett den før, men det jeg lurer på er. Ville du kjøpt og brukt en slik? Tusen takk for svar! Gjerne begrunn svarene. Endret 3. februar 2014 av superfredrik Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Var dette på nettet? Link isåfall? Tviler på at jeg ville brukt en slik dings, ettersom jeg tipper det er stor sjangs for at den piper når den ikke skal. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 uff, så klønad. Man burde vel miste lappen hvis man går til innkjøp av en slik. Stole på at "teknologien" redder deg hvis du skulle sovne hadde jeg aldri stolt på. Hvordan vet man hvordan man reagerer på denne lyden, pluttselig ligger man i veikanten uansett. Og hva hvis du sovner med hodet godt plasert bakover i samme posisjon som vanlig. Da tror du at du blir reddet av denne saken. Denne her kan umulig være effektiv. Tror det er like lett at den virker mot sin hensikt og skaper falsk trygghet. Er nok bare en billig måte å tjene litt penger på et problem som så lett kan løses. IKKE kjør når du er trøtt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Ville ikke kjøpt den. Hvis du er så trøtt at du står i fare for å sovne er du ikke i form til å kjøre forsvarlig. Lenke til kommentar
superfredrik Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2014 takk for svar! Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Dette er et typisk produkt som blir kjøpt og brukt 1-2-3 ganger. Deretter blir den slengt i hanskerommet og ligger der 2-3 år før den blir kastet. Lenke til kommentar
superfredrik Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 det virker som om de fleste ikke ville kjøpt eller brukt. Takk for svar. Visst det er flere som har en mening om saken vil eg gjerne høre det! Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Har ikke lappen sjæl, men spurte pappa. Han sa at hvis han er såpass trøtt at han er redd for å sovne mens han kjører tar han heller og stopper å tar en powernap:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå