veluci Skrevet 3. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2014 Hei. Holder på og sette opp ett budsjett da jeg føler jeg må bli mye mer bevisst på økonomien min. Er det noen som vet om en god mal på oppsett til privatøkonomi? Takk for svar! Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2014 Prøv denne, det er denne bankene bruker når de regner levekostnader for oss. Faste utgifter og slikt er naturligvis ikke med i denne beregningen. Lenke til kommentar
Fjellrapp Skrevet 4. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg tror han er ute etter en mal han kan plotte inn i selv hva han faktisk har av utgifter eller ønsker å holde seg til? Kunne også tenkt meg en slik. PS: Inne på nettbanken til Dnb har du "Min økonomi" den viser hva du faktisk har brukt på div ting per måned. (Kun når du bruker kort naturligvis) Jeg syntes den er veldig interessant å se på! Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 4. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2014 Har du Excel og kan det brukbart finnes det et regnskap/budsjettsystem her, http://personligbudsjett.no/last-ned-gratis-budsjett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå