Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke installert Windows

Anbefalte innlegg

Heisann! Begynner og bli gal i hodet!!

Pcen til fetteren min nekter og ta imot Windows 8, får blåskjerm under installasjon.. Dette er med formatert harddisk, win 7 får jeg installert men etter første win oppdatering revolt så kommer jeg.bare til Windows logoen før den rebooter igjen. Kjører jeg safe mode så står det "feil under konfigurasjon av Windows update , Tilbakestiller" men dette gjør den da ikke.. Sto på i hele går kveld..

Boot_manager_led kamps lyser røtt på hovedkortet har dette noe og si?

Prøvd og bytte til annen Ssd uten hjelp!

Også prøvd og bytte hovedkort.. Aldri vært borti lignende. Da jeg så og si har bytta alle komponentene i pcen utenom cd rommen og rammen.

Prøvd med bare 1 ram brikke uten hell..

Hadde vært fint med litt hjelp da han skal på lan party til Helgen!

Takk for all eventuell hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har lignende erfaring? det eneste jeg ikke har prøved er et annet type ram. Hadde samme ram liggenes som jeg puttet i uten hjelp, det eneste jeg ikke har prøved og bytte da er egentlig kabinettet :p og kan ikke kjønne hvorfor dette skal ha noe og si!

Men jeg får spørsmål hvis jeg går inn i bios og skal overstyre boot option, har bare en cd rom men får opp to valg en som er helt vanlig og en annen det står (uefi) tror jeg?

jeg boota opp og innstalerte med den vanlige, men jeg merket hardisken ble partisjonert på en annen måte hvis jeg brukte UEFI alternativet. Prøvde ikke og kjøre gjennom innstalasjonen på denne da jeg var usikker.

Håper på og få løsning på denne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...