creator Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hei, jeg og noen andre er meget ivrige spillere av PlanetSide, vi er derfor interessert i å få med flere, samt å danne en outfit (Permanent Klan). Vi trenger minst 10 stk. for å danne en outfit.. Vi trenger stort sett alt av folk. Medic, MAX, Hackers, Piloter, Snipers og Sjåfører... Jeg personlig er fører av en Galaxie (transportskip). samt noen andre karakterer. Er du en "Vanu" -Vanu Sovereignty- og klar for en heftig kamp, send meg en mail.... [email protected] Hilsen Torstein "creator" Skjelseth Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Vel, siden "Vanu" er rasen som bodde på planeten for tusener av år siden tviler jeg på at du finner mange deltakere Du mener kanskje Vanu Sovereignty?? Vær forsiktig at du skriver det riktig, hadde du skrevet noe sånt på den offisielle siden hadde du blitt flamed til døde Lenke til kommentar
creator Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 selfølgelig mente jeg Vanu Sovereignty..... tenkte å skrive det her og.. men regner med at de fleste skjønte det.. Men takk alikevel.... Lenke til kommentar
Shagrath Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg er klar jeg vettu Creator hehe Lenke til kommentar
creator Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Hallo, vil bare si at noen outfit ikke er mulig fra min side, grunnet sidebytte.... hehe.. Er TR nå... ( mulig jeg er dum, men jeg finner ikke ut hvordan jeg får slettet denne tråden) Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hmmm... VS og TR Jeg er NC og trives med det! Finnes det noen flere NC som kunne tenke seg å starte en outfit? Jeg kan sette opp en TS-server. Hadde vært morro å prate litt norsk mens man spiller Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 NC er så ræva på Werner!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå