Raacoon Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Hei! Noen som har opplevd å få noen lilla bobler i kanten av glasset på galaxy s4? Vet dere hva dette kommer av? Lenke til kommentar
empetre Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Høres ut som en reklamasjonssak. Ikke hørt om dette problemet før, har den vært utsatt for fukt? Regnvær eller kanskje ligget mye på badet mens du har dusja? Lenke til kommentar
Raacoon Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 Høres ut som en reklamasjonssak. Ikke hørt om dette problemet før, har den vært utsatt for fukt? Regnvær eller kanskje ligget mye på badet mens du har dusja? Takk for svar! Har vært innom den tanken selv da det ikke burde være umulig. På en annen side skjønner jeg ikke at man kan få fuktskader der hvor disse lille flekkene er. Ser nesten ut som om det er i selve glasset. Legger ved to bilder av merkene. Mulig jeg får levere den inn ja! Lenke til kommentar
empetre Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Ah, trodde dette var PÅ skjermen. Vanskelig for meg å si hva dette kan være, men for meg ser det ut som om det kan være fukt som har misfarget det sorte laget under. Om det er dette, så vil jo ikke garanti/reklamasjon dekke. Lenke til kommentar
Raacoon Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 Ikke vet jeg! Synes bare ikke det gir mening at fukt skal farge den svarte kanten lilla.. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Ser ut som fukt for meg også, men vet ikke helt sikkert. At det blir lilla er nok en tilfeldighet knyttet til materialvalgene og lysbrytningen mellom disse. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Som nomore sier, materialvalget kan være grunnen til dette. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Ser veldig ut som om det er fuktighet som er synderen. Da kan du dessverre ikke ta det på garantien heller. Lenke til kommentar
Raacoon Skrevet 3. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2014 Takk for alle svar! Kan melde om at jeg fikk byttet skjerm på garantien:) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Bra at det løste seg for deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå