stoff3r Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Heisann! Jeg kjøpte denne mobilen på elkjøp for 1049 i helga, jeg har ikke fått den enda men den har ganske gode specs for prisen (satt opp til 1995 nå men den kommer nok på tilbud senere igjen kjenner jeg de rett): 720 x 1280 pixels, 5.0 inches (~294 ppi pixel density) IPS LCD capacitive touchscreen, 16M colors Android OS, v4.1 (Jelly Bean) 8 mpix camera Quad-core 1.2 GHz Cortex-A7 Li-Ion 2500 mAh battery HSDPA, 42 Mbps; HSUPA, 11 Mbps microSD, up to 32 GB Internal 4 GB, 1 GB RAM http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/ALCSCRIBEHDBL/alcatel-one-touch-8008x-scribe-hd-smarttelefon http://www.gsmarena.com/alcatel_one_touch_scribe_hd-5218.php (specs for dual-sim versjonen som er i salg i utlandet) Er det noen som har erfaring med denne eller Alcatel generelt? Jeg kjøpte den delvis som jobbtelefon i og med at jeg ikke kan gå rundt med en svindyr telefon i lomma. Hvis noen kjøpte denne telefonen kan man jo samle spørsmål her siden jeg ikke finner stort om den på det store internettet. Lenke til kommentar
meby1 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Hei. Har du testet mobilen? Er veldig nyskjerrig i og med at jeg vurderer og kjøpe den Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 7. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) Hei. Har du testet mobilen? Er veldig nyskjerrig i og med at jeg vurderer og kjøpe den Jeg har hatt den i bare en dag nå. Har blitt oppdatert til Android 4.2 og ellers er grensesnittet meget pent og rent. Noe tilvenning etter å ha eid Samsung s3 ett års tid. Skjermen har en tendens til å gå i svart ofte, selv om applikasjonen fortsetter, jeg vet ikke hva det kommer av enda så skal teste litt mer. Oppdatering: Telefonen er helt som forventet og det skorter ikke mye på opplevelsen i forhold til Samsung S3. Jeg har i midlertidlig noen ankepunkter folk kan tenke på: * Ingen fysisk menyknapp på framsiden er iriterende i og med at powerknappen er på toppen. * sim-dekselet sitter dårlig og går ikke skikkelig inni luka si. * Ingen måte å lukke alle programmer samtidig på (sikkert normalt for folk som er vant til stock android?) * Den medfølgende stylusen er ubrukelig * Det medfølgende dekselet er også ganske dårlig siden det er vanskelig å åpne det siden det klenger seg til skjermen. Når det er åpent ligger telefonen skjevt på bordet. * Den har ikke 4g... Endret 11. februar 2014 av stoff3r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå