Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kort sammendrag i start siden posten ble så lang:

 

Bestilte vare hos vsdata, ankom defekt, tre måneder og flere purringer før retur ikke ble godkjent, flere purringer. Ny vare i retur.

 

Hei

 

Tenkte å dele min erfaring med VSdata med dere.

 

Bestilte en mp3spiller derfra fordi de var billigst i bestillingøyeblikket. Skrev feil mailadresse, noe de ringte og varslet meg om etter bare få minutter så vi fikk rettet den opp.

 

Spilleren ankom noen dager etter og det viste seg at ledningen på hodetelefonene var nesten røket. Jeg ringte for å få returnummer og ble lovt et på mail.

 

Og her børjar problemarna.

 

Fikk aldri noe mail. Ringte og purret to ganger og fikk til slutt returnummer over telefon og avtalte at det kun skulle være nødvendig å sende tilbake headsettet. Det ble pakket forsvarlig, så sendt av gårde med en gang. Vi hadde blitt lovet en behandlingstid på under en uke.

 

_TRE MÅNEDER_ senere, etter å ha prøvd å komme gjennom på telefon gjentatte ganger, sender jeg en purremail. De bruker 2 dager på å svare og kreve 350 kroner for ingen feil funnet.

 

And i Quote:

 

Beskjed i fra retur avd.:

Ledning nesten røket av ved minijack plugg.

Ingen feil på headset heller. Testet OK!

Sjekk inngang på MP3 spiller.

 

Test Gebyr 350 eks. mva

 

Kan forresten nevne at tesgebyret som ble fakturert er høyere enn det som står i salgsbetingelsene.

 

Jeg ringte selvfølgelig med en gang for å bestride dette. Det ble da insinuert at jeg selv hadde ødelagt headsettet og sendt det tilbake. Etter en del fram og tilbake ble vi enige om at jeg skulle få nytt headsett.

 

Når enden er god, er det tydelig at om man ikke har tenkt å bli sittende uten kjøpt og betalte varer i tre måneder og man ikke vil bli kallt en løgner, unngå vsdata som pesten.

 

Mvh

Simen A. Farstad

 

Edit:

 

Ble kanskje litt krass da.. ikke noe av det originale innlegget er endert.

 

Kan nevne i tillegg at de er meget responsive på telefon om du har så flaks at du kommer gjennom. Når de sier de skal ringe tilbake, så skjer det på 10 minutter. Jeg tror mye av rotet skyldes dårlig system og rutiner, noe som selvfølgelig lett kan endres. Tror egentlig jeg bare hadde uflaks, men skjønner ikke hvordan posten har klart å rote bort et brev de hevder å ha sendt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei dette var ikkje heilt bra, forstår godt at du er sint.

 

Eg handla hos VSdata, tidligere iår, kjøpte en AMD XP1800, fordi dei hadde steppingen eg hadde lyst på til en bra pris.

Eg sendte mail og spurte om stepping, fikk rask og positiv tilbakemelding og bestillte samme dag. Cpuen var i postkassa få dager seinare.

Lenke til kommentar

Det ser ut som om flere har hatt gode erfaringer på webshopguiden da, som sagt, kan jo hende at jeg bare har hatt uflaks og førsteinntrykket var godt og de leverte raskt. Bare returen det ble problemer med.

 

Lykke till

 

mvh

simen

Lenke til kommentar

har også hørt masse negativt om vsdata, at de bruker 3mnd på noe er vist helt vanelig, har også hørt at de selger varer de ikke har eller har planer om å skaffe, de skriver litt bedre varer enn det de har og selger.

ingen burde handle på vsdata, de er bare ute etter å lure deg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...