Thoto79 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Kan nok bunne i at jeg ikke har vært noen stor Nintendo fan ja, dvs hadde NES og fikk vel min dose av Zelda og Mario (spesielt Mario cart) etc, men utover det så syntes jeg andre plattformer (C64, Station, Amiga, PC) har levert bedre spill myntet på litt eldre publikum. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 I rest my case then:) Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 For å være like voksen som trådstarter er gamle spill noe drit. De har elendig grafikk, små spillbrett og historien ble fortalt gjennom tekstbokser heller enn direkte dialog og opplevelser. Banjo Kazooie er jo et spill for unger. Bioshock Infinite må være det beste spillet som er lagd. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 For å være like voksen som trådstarter er gamle spill noe drit. De har elendig grafikk, små spillbrett og historien ble fortalt gjennom tekstbokser heller enn direkte dialog og opplevelser. Banjo Kazooie er jo et spill for unger. Bioshock Infinite må være det beste spillet som er lagd. Banjo kazooie er for alle aldre, det krever faktisk taktik og at man må ha litt der oppe i hodet. Blir som å snakke med en gjeng mursteiner dette her Vist man ikke liker banjo kazooie, ocarina of time eller noen av de spillene har man ikke mye til smak Ocarina er stemt flere ganger til verdens beste spill så det betyr bioshock infitive ikke er det. De som syns gamle spill er dårlig fordi det har dårlig grafikk er små unger som bare sitter hjemme og spiller call of duty. Jeg er en ekte gamer og vet hva gode spill er, du kan gjerne besøke gamespot, ign, imdb og alle de sidene og se selv med egne øyner hvor høy ratings spillene har Deal with it, gamle spill er best Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Tror ikke det er noen objektiv sannhet her, smaken er som baken. Selv får jeg fint lite ut av å hoppe rundt i 2d med det formål å redde en pixelert prinsesse i 2014 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 (endret) (..) Deal with it, gamle spill er best De som påstår at gamle enkle spill som zelda og banjo er best er små unger som ikke forstår de komplekse historiene og mekanikkene i nye spill. Jeg er en ekte gamer som forstår og kan sette pris på slike mesterverk og derfor er det jeg som bestemmer hvilke spill som er best!!11oneone Bioshock Infinite er verdens beste spill, deal with it. [/s] Endret 6. juni 2014 av Benny 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 (..) Deal with it, gamle spill er best De som påstår at gamle enkle spill som zelda og banjo er best er små unger som ikke forstår de komplekse historiene og mekanikkene i nye spill. Jeg er en ekte gamer som forstår og kan sette pris på slike mesterverk og derfor er det jeg som bestemmer hvilke spill som er best!!11oneone Bioshock Infinite er verdens beste spill, deal with it. [/s] Banjo og zelda er ikke bare enkle du, dem har puzzle nivåer der man faktisk må tenke litt for å komme seg videre, jeg var små unge når det kom ut og er nå 22 og er glad jeg vokste opp på den tiden spill var best Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Tror ikke det er noen objektiv sannhet her, smaken er som baken. Selv får jeg fint lite ut av å hoppe rundt i 2d med det formål å redde en pixelert prinsesse i 2014 2d spill var vell egentlig best på den tiden det var det beste man hadde, når valget står mellom new super mario bros eller super mario galaxy 2 så sier det seg selv hehe Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Dagens spill er så opplagt at man må være idiot for å ikke gå videre i spillet, eller la meg si det slik... du må være nokså dårlig gamer om du ikke runder dagens spill på første dag. (single player tho). Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Dagens spill er så opplagt at man må være idiot for å ikke gå videre i spillet, eller la meg si det slik... du må være nokså dårlig gamer om du ikke runder dagens spill på første dag. (single player tho). Haha ja ikke sant? Dem er så enkle, jeg kan runde et spill på et døgn vist jeg sitter lenge nok, når jeg var liten brukte jeg flere måneder på et spill. Banjo kazooie er fortsatt til den dag i dag det spillet jeg har spilt mest med total spille tid på over 200 timer Lenke til kommentar
hean Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Synes spill var best før.... Super Mario 3 står desidert øverst på min liste!! Familien hadde ikke superbra råd på den tiden så jeg ble ikke foret med konsoller i hytt og pine så Banjo har jeg ALDRI hørt om en gang. Når jeg var liten hadde jeg ett lite grønt Donkey Kong spill som jeg ga rundt 600 kr for rundt 1990 (tror jeg), synes det var veldig bra men misunte dem som hadde en versjon med dobbel skjerm. Edit: Kan egentlig ikke uttale meg så mye om spillene i dag... kanskje har jeg litt spillfrykt, altså frykt for å ikke forstå spillene helt. Foretrekker spill som man kan sette seg ned å spille med en gang, altså at man slipper å bruke timer på å finne ut hvordan man spiller. Fint om noen kunne komme med tips om slike spill til PS4!! Endret 14. juni 2014 av Nasciboy Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Synes spill var best før.... Super Mario 3 står desidert øverst på min liste!! Familien hadde ikke superbra råd på den tiden så jeg ble ikke foret med konsoller i hytt og pine så Banjo har jeg ALDRI hørt om en gang. Når jeg var liten hadde jeg ett lite grønt Donkey Kong spill som jeg ga rundt 600 kr for rundt 1990 (tror jeg), synes det var veldig bra men misunte dem som hadde en versjon med dobbel skjerm. Edit: Kan egentlig ikke uttale meg så mye om spillene i dag... kanskje har jeg litt spillfrykt, altså frykt for å ikke forstå spillene helt. Foretrekker spill som man kan sette seg ned å spille med en gang, altså at man slipper å bruke timer på å finne ut hvordan man spiller. Fint om noen kunne komme med tips om slike spill til PS4!! Hadde ikke mange spill jeg heller når jeg var liten, fra jeg var 3 og fikk snes og til jeg var 7 var donkey kong country og a link to the past de eneste spillene jeg hadde. Jeg er heldig som hadde en far og besteforeldre som kjøpte meg spill maskiner etterhvert som jeg ble eldre. Banjo kom i 1998 så om du hadde hatt mulighet til å kjøpe det hadde du nok sikkert allerede vokts fra å like slike spill Hvilke spill bruker man flere timer på å skjønne? Lenke til kommentar
hean Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Ok, jeg var nok i militæret rundt den tiden å hadde nok andre ting å tenke på da når Banjo kom ut. Husker ikke helt hva spillene jeg har prøvd heter men det er svææært få. Kjøpte en bærbar PC i 2004 kun for at den kunne kjøre ett pestemt spill (skytespill, 3. versjon) men sto fast fra første stund. Folk sto i rundt med å maset på hva jeg skulle gjøre... opp med ditt, ned med datt, sjekk ditt, sjekk datt, skift våpen... bla bla. Har ihvertfall vært på Elkjøp i dag å kjøpt "Child of light" og "Injustice" (PS 4), håper de faller litt i smak!! Synes spillutvalget til PS4 er litt dårlig men håper man kan kjøpe "småspill" online... gleder meg til å koble opp maskina i morgen dessverre blir det på en liten 32" TV frem til jeg blir ferdig med noe oppussing. 65" UHD TV står klar i uåpnet eske i gangen!!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Hehe husker når 32 tommer var en stor tv Eneste spillet jeg har sett til ps4 som så fristendes ut var knack men har hørt det var dårlig, ellers er det ratchet and clank serien som holder liv i min interesse for sony, om da de skal lage nye spill til ps4 Du er en generasjon eldre enn meg da? Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Selvfølgelig var spill bedre før i tida. - It came from the Desert - Rocket Ranger - North & South - Stunt Car Racer - International Karate + - Wings - Gods - Hunter - Dune 2 - Pirates! - The Secret of Monkey Island - Speedball 2 - Syndicate - Hybris - Xenon 2 - Lords of the Rising Sun - Budokan - Elite - Pinball Illusions - Midwinter - Ports of Call - Frontier: Elite 2 - Jimmy Whites Snooker - Supremacy - Nebulus 2 - Carrier Command .....etc etc Gameplay for alle penga. Nå for tiden handler det meste om tasty cutscenes slik at man kan promotere et ellers dårlig spill. Hilsen sur gammel gubbe. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå