Anonym259235 Skrevet 3. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2014 Jeg er på utkikk etter en slik jakke, og har vært innom Carlings, Urban og Swag, som alle hadde samme (eller omtrent lik) jakke, men de var alle for små. Tror ingen hadde større enn M eller L. Jeg trenger hvertfall XL, kanskje XXL. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Det skal da være slik den på linken, med stoff på "kroppen" og skinn på armene, samt at den ikke skal ha noe tekst eller logoer på. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 3. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2014 du nevner ikke noe om det. kikket online? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Nei, ikke egentlig. Tar derfor imot tips til både fysiske butikker og nettbutikker. Endret 3. februar 2014 av Banksy Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2014 Hva med Flava og slike "hip-hop butikker"? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2014 Var faktisk innom Flava i Oslo og så men de jakkene de hadde var bombandert med logoer og tekst. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2014 så jakka idag på Carlings i glasshuset i Bodø Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 6. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Amazon har mye å velge i: http://amzn.com/B00AE9TI32 Endret 6. februar 2014 av Raspeball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå