Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kan man få tak i en sugardaddy?


Anbefalte innlegg

Strengt tatt skylder vel ikke trådstarter oss nysgjerrigperer en forklaring på noe som helst? Minst av alt dem som er dømmende. At folk ikke har lyst til å hjelpe en som er i ferd med å ta et valg som faktisk kan ødelegge hennes liv kan jeg godt forstå, men den vanlige regelen om å si noe hyggelig eller å holde kjeft gjelder likevel her som alltid ellers skulle jeg tro?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er bare å skrive pm til meg. Jeg kan forsøke å hjelpe.

 

Jeg prøver bare å sette meg inn i hva ts tenker og sjekke hvor gjennomtenkt det er. Som jente selv så har jeg et annet perspektiv enn dere gutter.

 

Når det er sagt så skylder ikke ts oss noe, men vi må prøvd å hjelpe utifra de forutsetningene vi har.

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Lukter litt trolldeig ja. Men det er folk til alt så jeg tar utgangspunkt i at du er ærlig TS.

 

Å kalle det prostitusjon eller horeri er vel å dra det litt langt, selv om jeg kan si meg enig i mange av likhetene.

Å være noens sugardaddy vil si å ha sex med en person og gi dem (ihvertfall i dette tilfellet) penger etterpå. Penger mot sex er prostitusjon. Selv om hun kjenner fyren. Penger mot kontantkort til mobilen er også prostitusjon, og for noen år tilbake var det mange ungdomsskoleelever som drev på med den slags. Prostitusjon er ett sterkt begrep, men det er nettopp det det er.

De aller fleste horer har stamkunder. De driver fremdeles med prostitusjon. Det er bare en liten del av de prostituerte i Norge du ser stå på hjørnet og som hopper i høyet med en ny fyr hver gang. De fleste har ett kontaktnett og avtaler og møtes på hoteller etc.

 

Vel, vil heller være hore enn en dømmende og trangsynt over internett.
Anonymous poster hash: d0b38...799

Nei det vil du ikke. Eller jo, kanskje akkurat nå, som knapt myndig 18 åring med spinnville hormoner og heftige krangler med mor og far og kanskje ett akseptabelt ytre så vil du det, men om kanskje bare to tre år, når du har modnet en smule mentalt, ikke bryr deg om guttas meninger og innser at selv om sex er en veldig lett vei å gå hvis man omgås de rette personene men likevel ikke er riktig, så innser du at det å være dømmende og trangsynt over internett er langt bedre enn å selge kroppen sin som en sekk med ris til en random godt voksen mann som synes at å betale for knulle ei attenårig ungjente han ikke egentlig bryr seg om er helt greit. For det er neppe unghingster som er villige til å betale for seg, samme hvor pen du er, og samme hvor kåte de er. De finner stort sett jenter som vil ha sex med dem uten å få penger for det, fordi de klarer seg økonomisk uten å ta så drastiske steg.

Husk for guds skyld at det kan være mye mer enn bare sex som foregår i miljøet du vil inn i for enkelte. Selv om du ikke står på gata. Alt fra dop til folk som slurver med kondomet og sprer både det ene og det andre, folk som blir voldelige, og som gjør ting du ikke synes er greit i det hele tatt.

 

Jeg skal gi deg ett annet tips til lettjente penger TS, som ikke innebærer tøffe tak i kiosk eller utskelling over telefon når du skal selge ett mobilabbonement.
Og ja, jeg vet du synes jeg er skarp og dømmene, men nå er jeg blodig alvorlig. (Det er jeg forøvrig selv om jeg er spydig og dømmende også)

Meld deg på som støttekontakt. Les litt om det her.

Da hjelper du mennesker som trenger kontakt med andre mennesker (på sett og vis er det det du vil gjøre når du skal ha sugardaddy også)

Er du støttekontakt kan du være sosial og hjelpe ett menneske som har langt større problemer enn seksuell frustrasjon eller fantasier de ikke får leve ut med kona hjemme, og du slipper å kle deg naken å ligge med personen.
Ei heller få penger direkte fra stakkaren, men fra kommunen og lovlig.

Dette er mye mer lettkjente penger, og du slipper å skjemmes over det å skjule fortiden din om 20 år når du har tatt til fornuft igjen.

 

Du er 18 år og du bor i Norge, ikke kom her å si at eneste utvei er å selge sex for å få råd til studiene. Den blir for tynn. Da er det oppmerksomheten og følelsen av at noen vil ha deg du higer etter. Da kan du heller få en fuckfriend som ikke må åpne lommeboka for deg.

Lykke til.

Endret av medlem-124997
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Lukter litt trolldeig ja. Men det er folk til alt så jeg tar utgangspunkt i at du er ærlig TS.

 

Å kalle det prostitusjon eller horeri er vel å dra det litt langt, selv om jeg kan si meg enig i mange av likhetene.

Å være noens sugardaddy vil si å ha sex med en person og gi dem (ihvertfall i dette tilfellet) penger etterpå. Penger mot sex er prostitusjon. Selv om hun kjenner fyren. Penger mot kontantkort til mobilen er også prostitusjon, og for noen år tilbake var det mange ungdomsskoleelever som drev på med den slags. Prostitusjon er ett sterkt begrep, men det er nettopp det det er.

De aller fleste horer har stamkunder. De driver fremdeles med prostitusjon. Det er bare en liten del av de prostituerte i Norge du ser stå på hjørnet og som hopper i høyet med en ny fyr hver gang. De fleste har ett kontaktnett og avtaler og møtes på hoteller etc.

 

Vel, vil heller være hore enn en dømmende og trangsynt over internett.

Anonymous poster hash: d0b38...799

Nei det vil du ikke. Eller jo, kanskje akkurat nå, som knapt myndig 18 åring med spinnville hormoner og heftige krangler med mor og far og kanskje ett akseptabelt ytre så vil du det, men om kanskje bare to tre år, når du har modnet en smule mentalt, ikke bryr deg om guttas meninger og innser at selv om sex er en veldig lett vei å gå hvis man omgås de rette personene men likevel ikke er riktig, så innser du at det å være dømmende og trangsynt over internett er langt bedre enn å selge kroppen sin som en sekk med ris til en random godt voksen mann som synes at å betale for knulle ei attenårig ungjente han ikke egentlig bryr seg om er helt greit. For det er neppe unghingster som er villige til å betale for seg, samme hvor pen du er, og samme hvor kåte de er. De finner stort sett jenter som vil ha sex med dem uten å få penger for det, fordi de klarer seg økonomisk uten å ta så drastiske steg.

Husk for guds skyld at det kan være mye mer enn bare sex som foregår i miljøet du vil inn i for enkelte. Selv om du ikke står på gata. Alt fra dop til folk som slurver med kondomet og sprer både det ene og det andre, folk som blir voldelige, og som gjør ting du ikke synes er greit i det hele tatt.

 

Jeg skal gi deg ett annet tips til lettjente penger TS, som ikke innebærer tøffe tak i kiosk eller utskelling over telefon når du skal selge ett mobilabbonement.

Og ja, jeg vet du synes jeg er skarp og dømmene, men nå er jeg blodig alvorlig. (Det er jeg forøvrig selv om jeg er spydig og dømmende også)

Meld deg på som støttekontakt. Les litt om det her.

Da hjelper du mennesker som trenger kontakt med andre mennesker (på sett og vis er det det du vil gjøre når du skal ha sugardaddy også)

Er du støttekontakt kan du være sosial og hjelpe ett menneske som har langt større problemer enn seksuell frustrasjon eller fantasier de ikke får leve ut med kona hjemme, og du slipper å kle deg naken å ligge med personen.

Ei heller få penger direkte fra stakkaren, men fra kommunen og lovlig.

Dette er mye mer lettkjente penger, og du slipper å skjemmes over det å skjule fortiden din om 20 år når du har tatt til fornuft igjen.

 

Du er 18 år og du bor i Norge, ikke kom her å si at eneste utvei er å selge sex for å få råd til studiene. Den blir for tynn. Da er det oppmerksomheten og følelsen av at noen vil ha deg du higer etter. Da kan du heller få en fuckfriend som ikke må åpne lommeboka for deg.

Lykke til.

 

 

Ma'am, I applaude you (Y)

 

+ 1 million

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lukter litt trolldeig ja. Men det er folk til alt så jeg tar utgangspunkt i at du er ærlig TS.

 

Å kalle det prostitusjon eller horeri er vel å dra det litt langt, selv om jeg kan si meg enig i mange av likhetene.

Å være noens sugardaddy vil si å ha sex med en person og gi dem (ihvertfall i dette tilfellet) penger etterpå. Penger mot sex er prostitusjon. Selv om hun kjenner fyren. Penger mot kontantkort til mobilen er også prostitusjon, og for noen år tilbake var det mange ungdomsskoleelever som drev på med den slags. Prostitusjon er ett sterkt begrep, men det er nettopp det det er.

De aller fleste horer har stamkunder. De driver fremdeles med prostitusjon. Det er bare en liten del av de prostituerte i Norge du ser stå på hjørnet og som hopper i høyet med en ny fyr hver gang. De fleste har ett kontaktnett og avtaler og møtes på hoteller etc.

 

Vel, vil heller være hore enn en dømmende og trangsynt over internett.

Anonymous poster hash: d0b38...799

Nei det vil du ikke. Eller jo, kanskje akkurat nå, som knapt myndig 18 åring med spinnville hormoner og heftige krangler med mor og far og kanskje ett akseptabelt ytre så vil du det, men om kanskje bare to tre år, når du har modnet en smule mentalt, ikke bryr deg om guttas meninger og innser at selv om sex er en veldig lett vei å gå hvis man omgås de rette personene men likevel ikke er riktig, så innser du at det å være dømmende og trangsynt over internett er langt bedre enn å selge kroppen sin som en sekk med ris til en random godt voksen mann som synes at å betale for knulle ei attenårig ungjente han ikke egentlig bryr seg om er helt greit. For det er neppe unghingster som er villige til å betale for seg, samme hvor pen du er, og samme hvor kåte de er. De finner stort sett jenter som vil ha sex med dem uten å få penger for det, fordi de klarer seg økonomisk uten å ta så drastiske steg.

Husk for guds skyld at det kan være mye mer enn bare sex som foregår i miljøet du vil inn i for enkelte. Selv om du ikke står på gata. Alt fra dop til folk som slurver med kondomet og sprer både det ene og det andre, folk som blir voldelige, og som gjør ting du ikke synes er greit i det hele tatt.

 

Jeg skal gi deg ett annet tips til lettjente penger TS, som ikke innebærer tøffe tak i kiosk eller utskelling over telefon når du skal selge ett mobilabbonement.

Og ja, jeg vet du synes jeg er skarp og dømmene, men nå er jeg blodig alvorlig. (Det er jeg forøvrig selv om jeg er spydig og dømmende også)

Meld deg på som støttekontakt. Les litt om det her.

Da hjelper du mennesker som trenger kontakt med andre mennesker (på sett og vis er det det du vil gjøre når du skal ha sugardaddy også)

Er du støttekontakt kan du være sosial og hjelpe ett menneske som har langt større problemer enn seksuell frustrasjon eller fantasier de ikke får leve ut med kona hjemme, og du slipper å kle deg naken å ligge med personen.

Ei heller få penger direkte fra stakkaren, men fra kommunen og lovlig.

Dette er mye mer lettkjente penger, og du slipper å skjemmes over det å skjule fortiden din om 20 år når du har tatt til fornuft igjen.

 

Du er 18 år og du bor i Norge, ikke kom her å si at eneste utvei er å selge sex for å få råd til studiene. Den blir for tynn. Da er det oppmerksomheten og følelsen av at noen vil ha deg du higer etter. Da kan du heller få en fuckfriend som ikke må åpne lommeboka for deg.

Lykke til.

Jeg klarer nesten ikke å se problemet med det. Jeg forstår dette er noe jeg kan angre veldig på, men ting å angre på gjør jeg uansett. Jeg har mistet omtrent hele mitt sosialliv, jeg går som deltidselev på skole noen dager i uken og sitter for det meste hjemme. Jeg vil ha noe å gjøre på, samtidig som jeg kan tjene på det. Jeg føler jeg ikke har noe å miste på det for jeg har ingenting jeg gleder meg til, ingenting jeg føler jeg må leve skikkelig for.

 

Jeg vil ikke dette først og fremst pga studier, men tenker litt penger og gaver hadde vært greit. Og ja, mulig det er oppmerksomheten jeg er ute etter det kan jeg ikke lyve om.

 

 

 

Anonymous poster hash: d0b38...799

Lenke til kommentar

Glemte noe: (ts)

 

Støttekontakt er faktisk noe jeg har tenkt på og noe jeg kanskje kunne trives med. Problemet er at man bør ha en nokså god psyke og være nokså stabil, noe jeg ikke kan si jeg har for tiden..Tror jeg hadde hatt godt av å komme meg litt ut og faktisk føle at jeg gjør noe nytte, men samtidig vet jeg ikke om jeg er den riktige personen til det på dette tidspunktet. Takk for tipset uansett!



Anonymous poster hash: d0b38...799
Lenke til kommentar

Hva om du selv får en støttekontakt i første omgang? Som kan dra deg ut av sofaen og gjøre deg litt vant til å være sosial igjen?:) så kan du jo også ta med deg det du lærer av denne personen å hjelpe andre etterpå?

 

Husk at om du får en "skikkelig" jobb så vil det sosiale livet ditt blomstre igjen. Du vil møte kolleger og bekjente av dem og danne nytt kontaktnett med mennesker, ett kontaktnett du også kan benytte deg av på fritiden:)

Lenke til kommentar

 

Glemte noe: (ts)

 

Støttekontakt er faktisk noe jeg har tenkt på og noe jeg kanskje kunne trives med. Problemet er at man bør ha en nokså god psyke og være nokså stabil, noe jeg ikke kan si jeg har for tiden..Tror jeg hadde hatt godt av å komme meg litt ut og faktisk føle at jeg gjør noe nytte, men samtidig vet jeg ikke om jeg er den riktige personen til det på dette tidspunktet. Takk for tipset uansett!

 

Anonymous poster hash: d0b38...799

 

Du gjør mer nytte av deg som støttekontakt enn å få penger fra en sugardaddy. Det tærer dessuten mer på psyken å ha seg med en mann for penger enn å passe på noen som bare trenger en venn. Jeg anbefaler i hvert fall at du først prøver ut å være støttekontakt, for det er virkelig ikke så ille. Da får du en ny venn og penger!

Lenke til kommentar

føler ikke jeg har helt behov for en støttekontakt, jeg føler jeg er litt mellom det å være en støttekontakt og det å ha en. Men når dere sier det sånn virker det jo utrolig mye bedre å ha en skikkelig jobb man faktisk kan snakke om, og som man ikke trenger å holde så skjult. Jeg har som sagt tenkt på å bli støttekontakt tidligere for synes egentlig det høres givende ut å være med å bidra med noe.

Takk!



Anonymous poster hash: d0b38...799
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hear hear hear! Det lønner seg å tenke igjennom ting ett par ganger og se på alternativene sine. :)

Selv om du ikke føler deg på topp psykisk, tror jeg du har godt av å teste ut å være støttekontakt. Bare det å komme seg ut å være sosial kan hjelpe utrolig mye. Som oftest er det dørstokkmila som er tøff og det løsner når du kommer ut av huset. Det farlige er å bli sittende inne, og gjøre seg avhengig av bekreftelse fra andre.

 

Synes du skal sette deg litt inni og høre om det er mulig å bli støttekontakt for noen, og hvis det ikke gir bærekraftig nok inntekt, så etterhvert snike seg til en annen jobb feks på ett lager, sortere post osv. Det finns mange jobber for folk som ikke er så glad i store folkemengder. :)

Lenke til kommentar

Kanskje du kan kontakte dem og melde din interesse og så prøve å finne deg en annen jobb så lenge :) - det hørtes egentlig ut som en god idé.

 

Dersom du finner deg en kjæreste og dere blir forelsket, så er det ikke umulig at han kan finne på å spandere på deg også ;) - men det er i grunn fint å kunne spandere eller kjøpe gaver tilbake også.

Lenke til kommentar

Hvis det er så kort tid igjen kan det jo være at de gjør ett unntak hvis det feks er stor etterspørsel? Synes liksom det blir litt rart om man må være 18 for å ta med folk på kino eller bowling.. Men det er vel en mening bak.

Dersom du har slitt psykisk selv før må jo dette være ett pluss siden du da faktisk evner å forstå hvordan de du skal hjelpe føler det.

 

Noen tips i jobbsøkningen:

Nå vet jo ikke jeg hvilke problemer du har men jeg tar høyde for at det er problemene alle teens har med tunge tanker, ensomhet og sosialangst. hvis du feks fort blir knekt av negative tilbakemeldinger vil det kanskje være lurt å holde seg unna resturrantbransjen, servitørjobber osv. Her kan man fort få så ørene flagrer av grinete kunder som påpeker helt idiotiske ting. Spiller ingen rolle om det ikke er du som har laget maten.

Hva med litt "rolige" butikker ala feks Kremmerhuset, der det ikke er crazy rush hvor 20 personer må betjenes samtidig og man ikke trenger ha annen kunnskap enn å betjene kasse og pakke inn gaver? Som jo er ting man lærer fort. Eller en plateshappe, hvor folk stort sett vet hva de vil ha når de kommer dit. Kanskje en lekebutikk?

Er du folkeredd kan det jo være ett alternativ å sortere post, eller jobbe på ett lager. Feks hos Jysk, eller kanskje Elbutikker. Der er du ikke i direktekontakt med kunder eller selger dem noe, du bare overrekker en vare de allerede har kjøpt, holder orden i lageret, returerer varer som må inn på reperasjon osv.

Lenke til kommentar

Moderatormelding

Etter opprydding av en rekke unødvendig innlegg, åpnes nå tråden igjen for diskusjon, og vi gjør et nytt forsøk på å holde debatten på et saklig nivå. Innlegg som er ute etter å provosere, anklaging av personer for å være "troll" og lignende vil bli slått hardt ned på. Denne typen innlegg skal rapporteres, ikke kommenteres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...