Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kan man få tak i en sugardaddy?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har problemer som gjør det vanskelig å jobbe.

Anonymous poster hash: d0b38...799

Men du klarer å ta deg betalt for sex til tross for sosialangst, nerveproblemer og faen och hans moster og hva nå enn feiler deg. Imponert.

Nei du vet vel hva du gjør, og dette kommer helt sikkert ikke til å være flaut når du blir skikkelig voksen, får unger og svigerfamilie etc. Dette kommer jo de aaaaldri til å få vite om og det kommer aaaldri til å få følger for deg senere i livet. Det er da mange som er horer?! Verdens eldste yrke! Skjønner godt at du heller vil selge kroppen din framfor å stå i kassa på Mix eller jobbe på lageret til Elkjøp.

Hell. Jeg hadde sikkert gjort det samme sjæl i din situasjon.

Du virker som ei smart jente Ts! Jeg støtter deg! Finner jeg noen som vil være din Sugardaddy skal jeg gi lyd! Jeg lover.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Enig med trådstarter. Ingen grunn til å være frekke og spydige. Det er en interessant diskusjon og jeg skjønner at mange lurer på hva hun er ute etter og hva hun tilbyr i retur.

 

Å kalle det prostitusjon eller horeri er vel å dra det litt langt, selv om jeg kan si meg enig i mange av likhetene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er en tolkning, men det er kanskje litt slemt. Hadde vårt interessant å vite hva ts tenker og hvordan hun tenker et slikt opplegg skal være.

 

Det å møte ulike holdninger og måtte ta stilling til dem kan være en god øvelse om ikke annet, for man kan møte på dem irl også. Til tross for litt spydighet så føler jeg at ts har blitt tatt på alvor også.

 

For meg virker det naturlig at følelser kan oppstå i den type forhold man ser for seg kan utvikles mellom ts og en sugardaddy, men spørs vel mye på omstendighetene også.

Lenke til kommentar

Vel, vil heller være hore enn en dømmende og trangsynt over internett.

For å være ærlig er ikke dette noe jeg har tenkt så mye over. Jeg har ikke tatt en avgjørende besluttning om at jeg SKAL ha det, men er villig til å sjekke det ut. Noen konkrete grunner har jeg ikke, men samtidig klarer jeg ikke å se hvorfor jeg ikke skal prøve. Jeg vet det høres ekkelt ut, tenk hva dere vil men synes dere kan legge spydigheten på hylla. Greit å høre deres meninger om det, så lenge dere ikke angriper meg som person.

 

Om dere lukter troll får være deres problem for jeg er seriøs. Takk for skikkelige svar og meninger!

 

Anonymous poster hash: d0b38...799

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det kan jo hende det blir andre bonuser enn penger og gaver også, som hyggelige stunder og samvær med noen, kanskje vennskap eller mer. Man kan jo anta at man tilbringer tid sammen og kanskje finner på litt ulike aktiviteter. Spørs vel litt på hva man blir enig om - f.eks om man oppfører seg kjæresteaktig eller ikke også. Slike ting går seg vel til kan jeg tenke meg. Så lenge begge er klar på hva de vil så blir ingen utnyttet.

 

Det finnes jo mange som er ensomme og som kanskje sliter med å få kjæreste og noen av dem kunne sikkert tenke seg selsksp. Det største problemet er vel forsåvidt å finne dem. Når det er gjort så må vel nesten ts og vedkommende definere seg i mellom hva opplegget skal være.

 

Selv om vi alle har våre tanker og meninger, så må vi likevel prøve å hjelpe ts og vi ksn godt være litt hyggelige også. Selv om ikke alle kan forstå valget hennes, så er det hennes valg og hennes liv.

 

Sånn, nå har jeg rantet litt :)

Lenke til kommentar

hahaha troll :p

samme person som startet trådene "ville dere vist om dama har vært hore?" og "savner jobben som eskorte", noen som kikker på å late som om dem er en jente som vil være "hore" som noen prostituert i norge, ALDRI har kalt seg selv..... menmen, kjør på for all del.

 

Anbefaler fetlife til slikt

 

Skriv at du vil ha en sugardaddy på profilen din så får du nok det, men at du blir brukt som sexslave og kalt hore hver dag må du tåle, men det gjør du selvfølgelig :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det kan jo hende det blir andre bonuser enn penger og gaver også, som hyggelige stunder og samvær med noen, kanskje vennskap eller mer. Man kan jo anta at man tilbringer tid sammen og kanskje finner på litt ulike aktiviteter. Spørs vel litt på hva man blir enig om - f.eks om man oppfører seg kjæresteaktig eller ikke også. Slike ting går seg vel til kan jeg tenke meg. Så lenge begge er klar på hva de vil så blir ingen utnyttet.

Det finnes jo mange som er ensomme og som kanskje sliter med å få kjæreste og noen av dem kunne sikkert tenke seg selsksp. Det største problemet er vel forsåvidt å finne dem. Når det er gjort så må vel nesten ts og vedkommende definere seg i mellom hva opplegget skal være.

Selv om vi alle har våre tanker og meninger, så må vi likevel prøve å hjelpe ts og vi ksn godt være litt hyggelige også. Selv om ikke alle kan forstå valget hennes, så er det hennes valg og hennes liv.

Sånn, nå har jeg rantet litt :)

Ja det er det jeg også tenker, takk for at du kan sette ord på det for meg. Jeg kan forstå at mange av dere synes det er helt feil og det er helt greit så lenge dere kan komme med meningen deres på en saklig måte :)

-ts

 

Anonymous poster hash: d0b38...799

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt ennå hva jeg vil, men det er noe jeg blir enig om om jeg skulle finne noen. Jeg velger iallefall å være åpen for det meste.

 

Synes det er litt teit at du henrik2k og visse andre er så opptatt av å fortelle meg at jeg er et troll. Greit nok at det er litt uvanlig med sånne emner, men det betyr ikke at det er trolling og useriøst av den grunn.



Anonymous poster hash: d0b38...799
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...