Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kan man få tak i en sugardaddy?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser litt for meg menn i førtiårene med midtlivskrise som ønsker å ha et stramt smårips på si...

 

Hmmm, barer med litt mer voksent klientell?

 

Annonser på nett eller i blader? Datingplasser? Tviler på at det finnes sugardaddyforyou eller noe sånt.

 

Jeg vet rett og slett ikke. Vil jo anta at vedkommend bør ha en anstendig lønn ;)

 

Har aldri vært på utkikk etter en selv.

Lenke til kommentar

Har problemer som gjør det vanskelig å jobbe.

Er ikke ute etter kjæreste.

 

 

Anonymous poster hash: d0b38...799

Det er jo synd.

 

Du burde kanskje vurdere på forhånd hva det faktisk er du er villig til å gjøre for dette. En sugardaddy vil nok forvente å få noe tilbake...

Lenke til kommentar

 

Har problemer som gjør det vanskelig å jobbe.

Er ikke ute etter kjæreste.

 

Anonymous poster hash: d0b38...799

 

 

Hvis du har problemer som gjør det vanskelig å jobbe, får du vel hjelp av NAV til å håndtere det slik at du får jobbet uansett.

 

Nå vet ikke jeg hva slags problemer du har, men det første problemet er vel det at du vil ha en sugardaddy.

 

For som regel kjære deg, så er vel "normen" her at du gir din sugardaddy noe i gjengjeld for det han sløser/bruker/gir deg vet du.

 

 

Og sånn forresten, jeg syns det lukter litt troll her...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Du burde kanskje vurdere på forhånd hva det faktisk er du er villig til å gjøre for dette. En sugardaddy vil nok forvente å få noe tilbake...

 

 

De ville nok forvente å få noe tilbake ja. Men akkurat hva vil sikkert variere litt fra person til person. Om hun ikke skal nøye seg med den første hun finner så klarer hun sikkert å finne en eller annen til slutt som er happy med det hun har å tilby. Bare hun er åpen med ham fra første stund om akkurat hva det er.

 

Tips til TS, Sjekk:

http://www.nettdating-eksperten.no/sexdating.htm

 

(en slags guide til Norsk sexdating - oppdatert 2014 )

 

Men det går an å bruke mer tradisjonelle arenaer også:

Sukker, Møteplassen, til og med Facebook, hvis du lager en anonym profil og finner frem til de mer seksuelt innrettede gruppene/sidene.

 

Barer med voksent klientell ble foreslått over her. Det kan sikkert funke det og om du tåler alle avslagene som vil komme face2face (Det er tross alt svært få menn som har noe ønske om å være en sugardaddy og jeg tror ikke det vil være så himla lett å skille dem som vil fra dem som ikke vil :) )

Endret av Achylles
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...