Magnar Bruvik Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Blue. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg syns det var litt artig det bilde det ser ut som den har nese og munn og hake ser ut som et troll Magnar. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 DAGENS BILDE: Noen ganger disker naturen opp med ganske flotte skulpturer, sånn som dette. Jeg lar meg fascinere av bildet. De mange blåfargene gir et harmonisk inntrykk, men mest spennende er linjene og refleksjonene i isen. Det er rett og slett pent! Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Gratulerer med dagens bilde, Vel fortjent ! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Hei, Magnar. Gratulerer så mye med "Dagens bilde" ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 5. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2014 Tusen takk - ikkje forventa Mvh. Magnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg