Mheetu Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Hei! Jeg tenker å lage en ny google-konto, men jeg ser at endelsen blir @gmail.com uansett hva jeg prøver. Er det i det hele tatt mulig å bytte det til @gmail.no? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Fjo Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 hei du trur ikke at det går an og gjøre det men du kan jo bruker hotmail for de har @hotmail.no Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 hei du trur ikke at det går an og gjøre det men du kan jo bruker hotmail for de har @hotmail.no hotmail.no er ikke noe som heter lenger, da blir det @outlook.no Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Hvorfor skal endelsen ha noe som helst å si? Og man bør vel ta et hint om det ikke går første gangen med .com ^^.com er vel i all hovedsak fordi google ønsker å standardisere emailen, slik at du ikke har alle mulige lands-koder å forholde deg til. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 hei du trur ikke at det går an og gjøre det men du kan jo bruker hotmail for de har @hotmail.no hotmail.no er ikke noe som heter lenger, da blir det @outlook.no Det er helt feil, finnes og kan registreres. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Hmm. Hotmail-tjenesten er vel lagt ned og blir kalt for outlook, og dermed blir du også redirectet til outlook.com om du forsøker å gå inn på hotmail.com. At man fortsatt kan bruke og opprette adresser som slutter på hotmail.xx er vel det nærmeste. Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Det er helt feil, finnes og kan registreres. sist eg registerte en hotmail- blei den konvertert til outlook.no kansje eg gjor 1 feil daaaa Lenke til kommentar
am1308m Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg har @yahoo.no og @live.no (Outlook/hotmail) Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Snakk om avsporing Jeg lurer på det samme som trådstarter. Av den grunn at jeg får en del feilmelding på min e-post server pga. kunder som prøver å sende e-poster til gmail.no adresser. Jeg innbiller meg at gmail.no ikke eksisterer. Kan noen bekrefte dette? Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Snakk om avsporing Jeg lurer på det samme som trådstarter. Av den grunn at jeg får en del feilmelding på min e-post server pga. kunder som prøver å sende e-poster til gmail.no adresser. Jeg innbiller meg at gmail.no ikke eksisterer. Kan noen bekrefte dette? Bekreftes. Hvorfor forsøker kundene å sende til gmail.no? De må da ha fått den korrekte e-postadressen før de forsøker å sende? Og off-topic igjen: Selv om noen HAR en hotmail.no, så betyr ikke det at det fortsatt lages slike adresser. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Snakk om avsporing Jeg lurer på det samme som trådstarter. Av den grunn at jeg får en del feilmelding på min e-post server pga. kunder som prøver å sende e-poster til gmail.no adresser. Jeg innbiller meg at gmail.no ikke eksisterer. Kan noen bekrefte dette? Bekreftes. Hvorfor forsøker kundene å sende til gmail.no? De må da ha fått den korrekte e-postadressen før de forsøker å sende? Og off-topic igjen: Selv om noen HAR en hotmail.no, så betyr ikke det at det fortsatt lages slike adresser. Men det lages fortsatt hotmail.no-addresser. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Snakk om avsporing Jeg lurer på det samme som trådstarter. Av den grunn at jeg får en del feilmelding på min e-post server pga. kunder som prøver å sende e-poster til gmail.no adresser. Jeg innbiller meg at gmail.no ikke eksisterer. Kan noen bekrefte dette? Bekreftes. Hvorfor forsøker kundene å sende til gmail.no? De må da ha fått den korrekte e-postadressen før de forsøker å sende? Og off-topic igjen: Selv om noen HAR en hotmail.no, så betyr ikke det at det fortsatt lages slike adresser. gmail.no eksisterer, men ser ikke ut til å ha noen tilknytning mot google. Epost blir sendt til microsoft (tipper office 365) Tronds-MBP:~ trrunde$ dig mx gmail.no +short 0 gmail-no.mail.protection.outlook.com. Tronds-MBP:~ trrunde$ Tronds-MBP:~ trrunde$ whois gmail.no % Kopibeskyttet, se http://www.norid.no/domenenavnbaser/whois/kopirett.html % Rights restricted by copyright. See http://www.norid.no/domenenavnbaser/whois/kopirett.en.html Domain Information NORID Handle...............: GMA36D-NORID Domain Name................: gmail.no Domain Holder Handle.......: GRA205O-NORID Registrar Handle...........: REG897-NORID Legal-c Handle.............: MS6476P-NORID Tech-c Handle..............: GH31R-NORID Name Server Handle.........: NSGA3H-NORID Name Server Handle.........: NSST858H-NORID Additional information: Created: 2001-03-01 Last updated: 2014-03-02 NORID Handle...............: GRA205O-NORID Type.......................: organization Name.......................: GALLAGHER & ROBERTSON AS Id Type....................: organization_number Id Number..................: 932361760 Registrar Handle...........: REG897-NORID Post Address...............: Kongens gate 23 Postal Code................: NO-0153 Postal Area................: Oslo Country....................: NO Phone Number...............: +47.23357800 Fax Number.................: +47.23357801 Email Address..............: [email protected] Additional information: Created: 2011-06-23 Last updated: 2011-06-23 Tronds-MBP:~ trrunde$ Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Phone Number...............: +47.23357800 Fax Number.................: +47.23357801 Email Address..............: [email protected] Ja da er det fritt frem for enhver å ringe eller sende mail å spørre hva dette er for noe lurendreieri? Hehe Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Lureri? Domenet ble registrert i 2001 – før Gmail ble lansert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå