Kluvert Skrevet 3. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2014 Halo folkens, Jeg vurderte å kjøpe apple tv pågrunn av muligheten å streame video fra iphone og mac/pc til tv, men den støtter ikke alle formater og hovedfunksjonen er jo muligheten å leie film noe jeg ikke trenger. Finnes det da andre løsninger kun for streaming fra telefoner/pc etc med god kvalitet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 3. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Tja... Chromecast ? (...men fra pc er vel det beste en hdmi kablel) Endret 3. februar 2014 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2014 Poenget er å kunne dele media med de som sitter foran tv feks vise en video du har på iphone eller pc uten å måtte koble de til tv med kabler Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2014 Smart blu ray spiller? 1 Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2014 Ok takker for tips skal se hva jeg velger den der chromecast pinnen er jo ganske billig holder kanskje for mine oppgaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå