Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Begynner å bli lei av at mod starter en tråd på min konto. Helt unødvendig. Dere nude spørre før dere gjør det framover. Folk blir bare sint når slikt skjer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Det er ein heilt normal operasjon og noko du må akseptere om du vil bruke forumet. I løpet av 5 år som moderator og admin trur eg eg har fått klage på det to ganger, der den eine er dette. 7 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Da får du slutte med off topic slik at innleggene dine ikke blir splittet ut.. 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Så er jeg langt i fra den eneste som får en tråd splittet ut til sin egen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Langt i fra. Dette er helt normal prosedyre. 4 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Så er jeg langt i fra den eneste som får en tråd splittet ut til sin egen? Nei, men du er ein av to som har protestert på det. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Så er jeg langt i fra den eneste som får en tråd splittet ut til sin egen?Tråden splittes hvis den går for off-topic. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Så er jeg langt i fra den eneste som får en tråd splittet ut til sin egen?Tråden splittes hvis den går for off-topic. Vent litt, hvordan fikk du sett denne tråden når den ble startet i den delen hvor bare mod og admin kan se den? Er det en ny oppdatering jeg ikke har fått med meg? Endret 3. februar 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) I tilbakemeldinger kan alle se den. I kategoriene for klager på moderatorhandlinger og brukerkontoassistanse er det kun admins som kan se den. Er ingen oppdatering. Har alltid vært sånn. Endret 3. februar 2014 av L4r5 4 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Så er jeg langt i fra den eneste som får en tråd splittet ut til sin egen? Neida, det har skjedd meg endel ganger, som regel er det grunnet at man har vandret bort fra tema. At du (jeg) kommer som trådstarter i den nye tråden tror jeg beror mer på hvor mod anser det "naturlig" å splitte ut, enn at det har vært du som har "forårsaket" avsporing (tror jeg). Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Det er meningen at vi skal splitte ut diskusjoner som i den opprinnelige tråden er off topic - men som har en viss verdi og/eller kvalitet. Da kan den opprinnelige tråden fortsette som den skal, samtidig som den nye tråden fortsetter på "lovlig vis". 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Oi haha. Trodde jeg la denne tråden i private henvendelser seksjonen. Bra jeg ikke startet en annen privat tråd her slik alle kunne se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå