Gå til innhold

[Løst] Skrives det visste eller viste?

Gjest Bruker-292501

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Kan noen si helt ærlig. Skal man si visste eller viste ikke? Vet denne tråden er veldig gammel men lurer på fordi jeg har alltid sagt viste du men fikk nylig vite at man skal si visste ikke. Jeg er så forvirret

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Så, så. Du visste ikke bedre.

Nå må du ikke være frekk miknacu. Du trenger ikke komme hit å pirke borti meg. Hold deg unna og slutt å prøve å provosere meg hele tiden. Det er folk som deg som starter krangler. Keg vet bedre enn deg ihverfall. Når du først skal kommentere her må du svare på spørsmålet mitt ikke være frekk...
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Så du la ikke merke til at svaret hans faktisk gav deg svar på det du lurte på? Tror ikke det var så fiendlig ment som du tolket det. :)

Ja:). Kanskje siden tråden er å gammel er det på tide å stenge den?
Lenke til kommentar

Så, så. Du visste ikke bedre.

Nå må du ikke være frekk miknacu. Du trenger ikke komme hit å pirke borti meg. Hold deg unna og slutt å prøve å provosere meg hele tiden. Det er folk som deg som starter krangler. Keg vet bedre enn deg ihverfall. Når du først skal kommentere her må du svare på spørsmålet mitt ikke være frekk...

Han viste deg bare noe du ikke visste. ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Splitter den heller ut jeg. :)

Nei nei. Herregud ikke nå igjen. Dette er ørten gang mod splitter ut en tråd. Jeg vil ikke ha denne tråden! Slett den. Jeg vil ikke ha denne tråden. Keg har ikke bedt om det. Nå blir jeg skikkelig irritert. Bare slett den. Jeg vil ikke ha en slik tråd på kontoen. Er helt unødvendig. Skjønner ikke hvorfor du gjorde det. Jeg er ikke interresert i å diskurtere vist eller visst. Det er ingenting å diskutere
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...