CookieY Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 God Dag, har tenkt til å gå til innkjøp av høytalere til Musikk og Film bruk som skal kobles til pc'n og til tvn den dagen jeg flytter ut. Er mer interessert i bra lydbilde enn trøkk så derfor har jeg ikke vurdert CW. Har kikket litt på Dali Zensor 5 og Klipsch. Budsjettet mitt er ca 6-7k, og da vil jeg ha alt med forsterker, ht og kabler. Skal også kunne koble til vinyl spiller senere. Så det jeg trenger er HT, Forsterker og Kabler. Jeg kan også godt kjøpe brukt det er ingen problem så lenge det er en fornuftig pris. Takk Til all hjelp! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Dette settet tror jeg vil fungere bra. Harman Kardon forsterker / Klipsch Høyttalere. Jeg stusset dog litt på navnet på selgeren?! Det å kjøpe brukt er smart. Lenke til kommentar
CookieY Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2014 Tusen takk for svar, ja jeg stusset også noe fælt over namnet får ta og sende mail og høre med han. Men har du hørt noe om disse ? http://www.hifiklubben.no/Products/argon-6355fs-gulvstaende-hoyttaler-62930/ Tenkte jeg kunne ta turen innom i morgen og snakke me dem. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Linken funker ikke. Men har ikke hørt noen av Argon høyttalerene, Vet ikke noe særlig om det merket annet enn at det er hifiklubbens eget. Er det i Oslo du skal? Lenke til kommentar
CookieY Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Nei det blir i Haugesund, har tattoo session på dagen så tenker jeg stikker innom før jeg skal dit og hører med dem. Har nettop fått tilbud på Dali Zensor 5 m/ NAD C316 til 4500. Endret 3. februar 2014 av CookieY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå