Rustymagus Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Mario Party er fortsatt best sammen med andre, men oppholdet bør være kort.Anmeldelse: Mario Party: Island Tour Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 "Charter-Jens Erik drar til Mushroom Kingdom" - en film jeg ville betalt for å se 5 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Dette spillet er utviklet til feil plattform, rett og slett. Hvor mange i den vestlige verden har 3 venner tilgjengelig, som alle eier sin egen 3DS? Ytterst få. De burde heller laget spillet for Wii U. 3 Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Syns absolutt Mario Party fortjener en Wii I versjon, det hadde nok endelig fått meg til å kjøpe konsollen som jeg har sagt jeg skal kjøpe i ett halvt år nå. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Helt enig med de øvrige. Hvorfor spille et partyspill på håndholdt? Mye av gleden med partyspill må jo forsvinne dersom man ikke er i samme stue? (jeg antar fire stykker ikke sitter i sofaen med hver sin 3DS) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå