AnonymDiskusjon Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Hei. Jeg har seboreisk eksem, og sliter veldig med att det klør noe voldsomt i hodebunnen. Flasser en del å har mye utlsett i huden. Har prøvd forskjeligge behandlinger, men har liksom ikke funnet noe som funker skikkelig. Begynner også og bli litt tynn i håret (er 25 år). Dette plager meg veldig mye, siden eg enda er ung. Er laserbehandling noe jeg bør vurdere? I såfall, hvor bør jeg henvende meg for å kunne få en slik behandling? Jeg bor i Bergensområde. Takk for svar! Anonymous poster hash: 087b0...b25 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Vet ikke angående laser, men: Begynner også og bli litt tynn i håret (er 25 år). Dette plager meg veldig mye, siden eg enda er ung. Dette regelen heller enn unntaket. Hårtap er stort sett genetisk betinget, og for de fleste som blir rammet skjer det i løpet av 20-årene. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2014 Lurer på det samme som trådstarter. Sliter veldig med tørrhet og flass i hodebunnen. Legen min vil ikke hjelpe meg, så ser etter alternative behandlingmetoder. Anonymous poster hash: b64f1...07d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2014 Vet ikke angående laser, men: Begynner også og bli litt tynn i håret (er 25 år). Dette plager meg veldig mye, siden eg enda er ung. Dette regelen heller enn unntaket. Hårtap er stort sett genetisk betinget, og for de fleste som blir rammet skjer det i løpet av 20-årene. Joda. Kan være andre årsaker til at håret begynner og bli tynt. Men ut ifra det jeg har lest, så fører denne eksemen til hårtap. Anonymous poster hash: 087b0...b25 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå