Bruker-280022 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Kanskje et dumt spørsmål, men hvor finner jeg skikkelige forum avatars på nettet? Har søkt en god del på Google, men kommer bare fram til drittsider som AvatarsDB og Avatarist. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Du lager de selv i PS eller lignende. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Du starter med å google det motivet du ønsker. Last ned et bilde, beskjær det i et bilderedigeringsprogram, og bruk det som avatar. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Me har forøvrig ein tråd om dette på forumet, der du kanskje kan få litt hjelp. Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Du starter med å google det motivet du ønsker.Jeg tror ikke han vet hva han ønsker. Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2014 Me har forøvrig ein tråd om dette på forumet, der du kanskje kan få litt hjelp. Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her Takk, Zeph. Du starter med å google det motivet du ønsker.Jeg tror ikke han vet hva han ønsker. Stemmer det, Tåkelur. Har både søkt og leita en god del på Google fra før av, men kommer sjeldent frem til noen potensiele avatarer. Derfor spør jeg etter et galleri / arkiv med et stort utvalg av forum avatarer. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Vet ikke om dette er noe for deg, men skjekk det ut Det skal gå ann å velge kategorier Endret 4. februar 2014 av -Twix- 1 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Kanskje et dumt spørsmål, men hvor finner jeg skikkelige forum avatars på nettet? Har søkt en god del på Google, men kommer bare fram til drittsider som AvatarsDB og Avatarist. Fant en side som kan lage det for deg Bare last opp bilde, og velg størrelse. Fungerer supert http://www.picresize.com/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå