Ovidia2 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Mellom himmel og jord Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Hei, Ovidia2. Et spennende bilde, både når det gjelder det tekniske og det innholdsmessige ! Jeg skal ikke begi meg ut på en lang og sikkert kjedelig "tolkningsvandring" denne gangen, men bildet inneholder en rekke symboler / metaforer, slik jeg ser det ! Flott er det, i alle fall ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2014 Hei, Ovidia2. Et spennende bilde, både når det gjelder det tekniske og det innholdsmessige ! Jeg skal ikke begi meg ut på en lang og sikkert kjedelig "tolkningsvandring" denne gangen, men bildet inneholder en rekke symboler / metaforer, slik jeg ser det ! Flott er det, i alle fall ! Vennlig hilsen Albert. Takk skal du ha Albert!! Ja du kan jo få skrivekrampe vet du ...må passe på armen din...Ha en fin dag! Hilsen Tove Lenke til kommentar
nutini Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Flott stykke arbeid igjen dette Tove ! 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2014 Flott stykke arbeid igjen dette Tove ! Hjertelig takk Nutin!!Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg