chairgame Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 er det mange her som har kastet opp på tastaturet noen gang? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 er det mange her som har kastet opp på tastaturet noen gang?Jeg har truffet pulten, men aldri på tastaturet. Har du? Siden du spør, liksom... Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 nei jeg har ikke det Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 nei jeg har ikke detNei, kanskje like greit. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg har truffet pulten, men aldri på tastaturet. Har du? Siden du spør, liksom... pleier du å spy mens du sitter foran pc'en? i tillfelle hvorfor? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 pleier du å spy mens du sitter foran pc'en? i tillfelle hvorfor?Pleier og pleier... Det har skjedd at jeg har kastet opp, ja. Men da var jeg overstadig beruset, og det hadde forsåvidt ingenting med PC-en å gjøre, mindre enn at jeg evt ble dårlig av synet på den. Men det kan jeg ikke huske noe om. Vet bare at jeg måtte vaske litt dagen etterpå. Det var ikke så kult... Men det var en sinnykt bra konsert. Brutallica. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Du har fått det gøy med å poste det bildet rundt om kring i forumet ser jeg , din lille lamer! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Som å quote bilder gjør saken bedre ??? :o Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Som å quote bilder gjør saken bedre ??? :o Haha, den satt i sikringsboksen! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 har ikke spydd nedi tasturet.. men har klart å søla mye rart nedi der lell så det blir vel kanskje det samma av det Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg spiser faktisk.. Liker ikke snakke om sånt da. Ontopic: Nei jeg har ikke spydd utover tastaturet Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Venter egentlig bare på at denne skal bli stengt. TGT liker ikke telleposter Lenke til kommentar
adawen Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Liker ikke telleposter jeg heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg