FF63 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Heisann! Jeg har et XFX 7950 skjermkort hvor ene vifta har blitt løs og lager veldig mye lyd ved jevne mellomrom. Jeg sjekket om det var mye støv eller om den slår borti noen kabler, men det gjør den ikke. Spørsmålet mitt er: Er en løs vifte et godt nok grunnlag til å sende inn kortet på garanti? Det er kjøpt for under et år siden på komplett. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Kulelager er garanti på laptop så ville ha sendt inn. Man sender jo søknad først uansett så får man godkjent eller ikke med RMA-nummer før man evt sender. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Dersom den løse viften lager mer lyd en grafikkortet er opgitt å gjøre vil jeg si det er en garantisak, dog vil du sitte uten grafikkort i sikkert noen uker. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Du har fem års reklamasjonsrett på skjermkort. Og om det er et problem med viften så ville dette bli dekket innad i dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå