Gå til innhold

Sniffe vodka?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det stemmer blir man full fort, og man slipper den jævlige smaken av vodka

Da hadde jeg drekt noe annet enn vodka, og har ikke helt skjønt det med å bli full fort- bedre å være godt brisen og holde hele kvelden enn og måtte bli henta av mamma klokka 20

Lenke til kommentar

Å innta alkohol på andre måter enn det som er meningen, som f.eks ved sniffing eller innhalering så kan man bli beruset mye fortere. Å drikke 40% er som regel for raskt for de fleste.

Jeg trodde det bare var folk som ikke var gamle nok til å drikke vodka som ikke likte vodka jeg...

Oh wait.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis det stemmer blir man full fort, og man slipper den jævlige smaken av vodka

Vel, du må lukte den samme drittlukta da. Hvis du drikker kan du blande den ut så den ikke smaker noe (screwdriver eks.) eller lukke smaken innvendig....

Lenke til kommentar

Det finnes sjølvsagt mange måter å få alkoholen inn i blodet på. Det er f.eks fint mulig å sette spriten rett i blodet ved hjelp av ei sprøyte.

Alkoholen vil også kunne absorberes via kroppens slimhinner eller ved å trekke gjennom huda.

F.eks er det mulig å shotte med auget, med andre ord ved å la auget absorbere spriten.

Ein kan også fylle spriten direkte i anus (stikkpilleprinsippet).

Eller som du påpeiker så kan ein sniffe alkoholdampen.

Men felles for alle desse alternative måtane å innta alkohol på er at det både er farlig og ubehagelig.

For det fyrste er det svært lett å bli alkoholforgifta slik at ein kollapser og døyr dersom alkoholandelen i blodet blir for høg, for fort.

Når det gjeld den ubehagelige biten så svir sprit når du får den på slimhinnene, og for at kroppen skal kunne absorbere alkoholen så må du holde den mot slimhinnene eller huda i ei god stund.

Når du sniffer alkoholdamp så risikerer du også brannskader sidan alkoholdampen er varm.

Ved vanlig drikking så følger du samme prinsippet ved at alkoholen ligger i magesekken og blir gradvis absorbert av magesekken før alkoholen blir ført inn i blodet. Men i magesekken så er det ein naturlig beholder som holder på spriten, og det er ikkje nerver i magesekken så du kjenner ikkje at svir.

Lenke til kommentar

Eg vil heller anbefale å blande det ut med noko, kjøpe vodka med lite vodkasmak (Vikingfjord), eller kjøpe noko heilt anna. Det finnes eit hav av alkoholprodukter der ute.

Ellers forstår eg ikkje heilt kvifor du har det så travelt med å bli full. I så fall burde nokre 60%-shots gjere jobben.

Lenke til kommentar

1. Skaff to Cognacglass, en serviett, en lighter og et sugerør

2. Kjøp en flaske 60% på polet

3. Hell en enhet i det ene glasset og "rist det" (som du gjør med rødvin og Cognac når du fremhever aromaen)

4. Tenn på spriten i glasset - la det brenne i ca fem sekunder

5. Blås ut flammen, og hell umiddelbart innholdet over i det andre Cognacglasset.

6. Servietten har du allerede laget hull i midten på, og tredd sugerøret gjennom, og oppå her setter du nå det tomme cognacglasset (opp ned)

7. Innhaler alkoholdampen fra det tomme glasset gjennom sugerøret

8. Hiv i deg enheten du helte over i det andre glasset

9. LYKKE TIL!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...