Tangatore Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2014 Nå driver TS å bare troller med oss... ja eg regner med det da får han finne hjelp andre plasser hahah, ops. troller ikke altså,er bare dum og lat gitt. Er det vanskelig å sett opp denne kjøleren? Nei det er lett visst du kan det. Visst ikke er d helt umulig. Det var svært beroligende for en som meg gitt..... Er det noen guider ( youtube) som viser til hvordan, eller lignende? Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Nå driver TS å bare troller med oss... ja eg regner med det da får han finne hjelp andre plasser hahah, ops. troller ikke altså,er bare dum og lat gitt. Er det vanskelig å sett opp denne kjøleren? Nei det er lett visst du kan det. Visst ikke er d helt umulig. Det var svært beroligende for en som meg gitt..... Er det noen guider ( youtube) som viser til hvordan, eller lignende? ja du kan nok bare google how to change CPU cooler eller noe så finner du sikkert noe på youtube. Lenke til kommentar
Tangatore Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2014 Nå driver TS å bare troller med oss... ja eg regner med det da får han finne hjelp andre plasser hahah, ops. troller ikke altså,er bare dum og lat gitt. Er det vanskelig å sett opp denne kjøleren? Nei det er lett visst du kan det. Visst ikke er d helt umulig. Det var svært beroligende for en som meg gitt..... Er det noen guider ( youtube) som viser til hvordan, eller lignende? ja du kan nok bare google how to change CPU cooler eller noe så finner du sikkert noe på youtube. det virket som kompliserte greier, ja. Men er det virkelig nødvendig så essensielt å overklokke med det første? Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Nå driver TS å bare troller med oss... ja eg regner med det da får han finne hjelp andre plasser hahah, ops. troller ikke altså,er bare dum og lat gitt. Er det vanskelig å sett opp denne kjøleren? Nei det er lett visst du kan det. Visst ikke er d helt umulig. Det var svært beroligende for en som meg gitt..... Er det noen guider ( youtube) som viser til hvordan, eller lignende? ja du kan nok bare google how to change CPU cooler eller noe så finner du sikkert noe på youtube. det virket som kompliserte greier, ja. Men er det virkelig nødvendig så essensielt å overklokke med det første? absolutt ikke Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 det er ikke nødvendig å overclocke med det første nei, men er en fordel å ha en bedre kjøler enn stock vifte- da det kan bli veldig høye temperaturer med bare stock viften Lenke til kommentar
Tangatore Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2014 det er ikke nødvendig å overclocke med det første nei, men er en fordel å ha en bedre kjøler enn stock vifte- da det kan bli veldig høye temperaturer med bare stock viften cooler master hyper 212 evo er kjøpt inn! Har bare ett siste spørsmål, støtter hovedkortet mitt http://www.komplett.no/gigabyte-g1sniper-b5-socket-1150/792379 en evt overklokking fra prosessoren? Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 det er ikke nødvendig å overclocke med det første nei, men er en fordel å ha en bedre kjøler enn stock vifte- da det kan bli veldig høye temperaturer med bare stock viften cooler master hyper 212 evo er kjøpt inn! Har bare ett siste spørsmål, støtter hovedkortet mitt http://www.komplett.no/gigabyte-g1sniper-b5-socket-1150/792379 en evt overklokking fra prosessoren? nope Lenke til kommentar
Tangatore Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2014 det er ikke nødvendig å overclocke med det første nei, men er en fordel å ha en bedre kjøler enn stock vifte- da det kan bli veldig høye temperaturer med bare stock viften cooler master hyper 212 evo er kjøpt inn! Har bare ett siste spørsmål, støtter hovedkortet mitt http://www.komplett.no/gigabyte-g1sniper-b5-socket-1150/792379 en evt overklokking fra prosessoren? nope Så det går ikke an å overklokke med andre ord? :S Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) det er ikke nødvendig å overclocke med det første nei, men er en fordel å ha en bedre kjøler enn stock vifte- da det kan bli veldig høye temperaturer med bare stock viften cooler master hyper 212 evo er kjøpt inn! Har bare ett siste spørsmål, støtter hovedkortet mitt http://www.komplett.no/gigabyte-g1sniper-b5-socket-1150/792379 en evt overklokking fra prosessoren? nope Så det går ikke an å overklokke med andre ord? :S ikke med det hovedkortet du har der nei, du må velge et Z87 kort EKS: http://www.komplett.no/msi-z87-g43-socket-1150/782066 Endret 3. februar 2014 av satyrion1 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Slutt å quote så mye!!! Svarer du på han over deg så quote du ikke. Svarer du på et annet innlegg, slette alt unntatt det du svarer på! Blir så mye rot. Følg reglene er dere snill" 4 Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Du hadde nokk spart tid og penger hvis du hadde spurt FØR du kjøpte riggen. Lenke til kommentar
Tangatore Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2014 Du hadde nokk spart tid og penger hvis du hadde spurt FØR du kjøpte riggen Det har du helt rett i, men bedre å spørre uansett. Kan alltids retunere pcen, noe jeg føler jeg må, ettersom denne pcen ikke vil holde særlig lenge Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Det har du helt rett i, men bedre å spørre uansett. Kan alltids retunere pcen, noe jeg føler jeg må, ettersom denne pcen ikke vil holde særlig lenge Bare å gjøre et grundig forarbeid, og deretter kjøpe riktige komponenter, så kan man ha en PC som varer lenge. Et eksempel på det er den jeg bygde i 2008. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Viss du vil sende den tilbake og heller vil bygge din egen pc, så hjelper vi deg her på forumet med å sette sammen den perfekte pc i forhold til budsjett Lenke til kommentar
Tangatore Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2014 Viss du vil sende den tilbake og heller vil bygge din egen pc, så hjelper vi deg her på forumet med å sette sammen den perfekte pc i forhold til budsjett Det tror jeg at jeg vil gjøre! gir mer beskjed etter at jeg har retunert den! Tusen hjertelig takk for omtanken Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Det pcen var 10k brukt på en dårlig måte. Lenke til kommentar
Tangatore Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 Det pcen var 10k brukt på en dårlig måte. fikk den for 9 tusen, så spørsmålet er: får jeg en bedre pc for det samme budsjette evt 8500( 500 kr for frakt av retunering av varer og innkjøp av varer) Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Du får hvertfall en oc en. Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 500 til retur og frakt!? Helt håpløst hvis man tenkr sånn. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 hadde ikke orka å stresse med det om du må ut med 500 i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå