Andyen95 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Hei, Jeg klarte å rygge i en murvegg her om dagen. Slapp relativt billig unna det med noen skader i lakken. Vet dere om det er dyrt å fikse, og evt. hvor mye det koster? - Andreas Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Kun lakkskadene? Du bør i tilfelle komme langt for 10000,- tenker jeg. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Mer enn det er verdt. Ser ut som en Golf stasjonsvogn fra tidlig 2000-tall, jeg ville fikset det selv. Puss jevnt med 800 papir, deretter 1200. Lakk over med sprayboks du får kjøpt med riktig farge hos billakker eller merkeverksted. Husk å maskere rundt, slik at du ikke får lakk på alt annet. Vask med tynner eller aceton før du lakker. Lakken koster et par hundrelapper, hundre kroner i tynner, og en hundrelapp i pussepapir og maskeringstape. Så, 1 time arbeid, og 400,- kr. Husk at det må være grei temperatur der du skal lakke(over 15 grader). Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Takst antar jeg vil komme på rundt 6'000kr Lenke til kommentar
uzzy Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Nå vet jeg ikke hvor du er fra men skal ha du haproff utført arbeid, anbefaler jeg kontakte Flexi Billakkering som ligger i Ski / Langhus. facebook https://www.facebook.com/FlexiBillakkering?ref=hl Masse gode tilabkemeldinger på dem, søk og les på nettet om de også. Bilen kan hentes og leveres i Oslo område, koster 3000kr pr bildel. Noe billgere hvis det er flere deler. Endret 12. februar 2014 av uzzy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå