barentshavet Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Tenkte å kjøpe en komplett stasjonær PC med alt tilbehør, også to skjermer. Er det mulig for eksempel ved kjøp av denne? http://www.komplett.no/komplett-gamer-a20-februar/10867. Hvordan har dere gjort det? Noen tips? Trenger jeg ekstrautstyr? Endret 2. februar 2014 av useriøst Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Bør ikke være noe problem, det. Bare pass på at skjermkortet du velger har like utganger som skjermene. Prioriteringsrekke: DVI>Display Port>HDMI>VGA. Kan hende du må kjøpe kabler separat. Lenke til kommentar
barentshavet Skrevet 3. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2014 Skjermkortet har en HDMI og en annen utgang (for eksempel), kan jeg gjøre det på denne måten? Eller må det være to like? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Skjermkortet i den pcen støtter opp til 3 skjermer. Så det skal gå fint med 2 skjermer Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Skjermkortet har en HDMI og en annen utgang (for eksempel), kan jeg gjøre det på denne måten? Eller må det være to like? Trenger ikke å være like, nei. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 DVI eller DisplayPort er avgjort å foretrekke fremfor HDMI. Med DVI, i hvert fall DisplayPort er du ikke begrenset til 1080p oppløsning. Skal jeg kjøpe nye skjermer er DisplayPort et krav. Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 DVI eller DisplayPort er avgjort å foretrekke fremfor HDMI. Med DVI, i hvert fall DisplayPort er du ikke begrenset til 1080p oppløsning. Skal jeg kjøpe nye skjermer er DisplayPort et krav. Det er jo feil. Det finnes jo hdmi med 4k resolution muligheter, selv har jeg kabel med muligheten. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 DVI eller DisplayPort er avgjort å foretrekke fremfor HDMI. Med DVI, i hvert fall DisplayPort er du ikke begrenset til 1080p oppløsning. Skal jeg kjøpe nye skjermer er DisplayPort et krav. Det er jo feil. Det finnes jo hdmi med 4k resolution muligheter, selv har jeg kabel med muligheten. Bare på 30 Hz. Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 DVI eller DisplayPort er avgjort å foretrekke fremfor HDMI. Med DVI, i hvert fall DisplayPort er du ikke begrenset til 1080p oppløsning. Skal jeg kjøpe nye skjermer er DisplayPort et krav. Det er jo feil. Det finnes jo hdmi med 4k resolution muligheter, selv har jeg kabel med muligheten. Bare på 30 Hz. Ja men da finnes det Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Ja men da finnes det Men 30 Hz er alt for dårlig, så da finnes det ikke i min bok. Endret 4. februar 2014 av stigfjel Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Ja men da finnes det Men 30 Hz er alt for dårlig, så da finnes det ikke i min bok. Aha men holder for og se på nrk nettv da de bare leverer 30 fps. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Aha men holder for og se på nrk nettv da de bare leverer 30 fps. Mulig det, men 30 Hz er for dårlig. Og jeg har to digitale skjerminnganger på docking-stasjonen til laptopen, både Dual-Link DVI og DisplayPort. Hvorfor i all verden skal jeg bry meg om HDMI da? Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg ville bare frem til at det var 4k ikke starte diskusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå