Herr Brun Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Matic var fantastisk, men mener Hazard var hakket hvassere. Herregud så mye fantastiske detaljer både framover og bakover. Men at de ikke får med nesten-assisten hans hvor eto'o bomma når de viser høydepunkter. Fantastisk av Hazard å komme seg rundt der. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Imponert over Chelsea og JM! Gutta jobba knallhardt i 90min, fortjent seier!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Hazard er rett og slett syk. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 For meg var Hazard banens beste. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Enig Hazard hadde fortjente BB,. Men jeg gir alle godkjent idag, Azpi gjorde en god med stoppe Zaba og Navas..Ingen enkel jobb det. Ramires har jeg sånn hat/elsk forhold til.. Endret 3. februar 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
greenman Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Hazard overrasker meg hver kamp. For en spiller! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Endelig har blodpumpa roa seg ned. 6 stolpeskudd og kun 1 mål de 2 siste kampene?Vi har ikke hatt margiene på vår side Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Endelig har blodpumpa roa seg ned. 6 stolpeskudd og kun 1 mål de 2 siste kampene? Vi har ikke hatt margiene på vår side På den andre siden har vi 8 clean sheets på de siste 10, samt kun sluppet inn 2 gåller. Endret 3. februar 2014 av Dysfuncti Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Kjedelig match, men grattis Chelsea Hvilket lag heier du på egentlig, Real eller City? Husker du var meget aktiv i City-tråden for to år siden når de vant ligagull sammen med macini og Kozeklumpen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Kjedelig match var det ikke.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Bortsett fra at lite mål, så var det vel ingenting en ting kampen manglet, så det er relativt tydelig at "Sending!" er ute etter å kverluere. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Kjedelig match, men grattis Chelsea Hvilket lag heier du på egentlig, Real eller City? Husker du var meget aktiv i City-tråden for to år siden når de vant ligagull sammen med macini og Kozeklumpen.Real Madrid. Ser mye på PL også, uten at jeg er noe spesielt "fan" av noen PL lag. Men om jeg skal plukke ett favoritt lag i PL, er det City. Lite aktivitet i City tråden, derav lite innlegg der fra min side også. Er aktiv i samtlige store klubbtråder i PL nesten. Nivået på det som blir skrevet i City tråden er jo også en påvirkende faktor til at man ikke orker å skrive noe særlig der. God underholdning i starten fra de to du nevner der, men ble litt mye av det gode etterhvert. Endret 4. februar 2014 av Sending! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 God underholdning i starten fra de to du nevner der, men ble litt mye av det gode etterhvert. Haha, Macini var jo selveste oraklet i den tråden. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Savner kozeklumpen jeg, det beste som har hendt fotballforumet her de siste åra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå