Velosiraptor7 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Avogtil stikker det på den ene hodehalvdel på et spesielt punkt. Hodestikkingen kommer bare avogtil sån to eller tre ganger i måneden. Hva kan dette være? Jeg har aldri slitt med dårlig syn eller hodepine. Endret 2. februar 2014 av Velosiraptor7 Lenke til kommentar
TitanPixels Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Skjer mye sjeldnere med meg, men tror kanskje det kan være det samme? Ikke falt meg inn å spør noen om det, men er jo selvsagt ganske rart... Håper noen har noe svar? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Har muligens noe av det samme i blant, men aldri vurdert å sjekke det ut. Burde kanskje gjøre det når jeg tenker meg om, men det er vel vanskelig å diagnostisere kan jeg tenke meg. Hender en sjelden gang at det oppstår en intens smerte i hodet (uten at jeg husker hvor nå) som vedvarer i 5-10 sekunder før det gir seg. Intens nok til å lamslå meg helt. Merk at "lamslå" her er røft oversatt fra engelske "stun", fordi jeg ikke finner et godt norskt ord for det. Sliter ikke med hodepine/migrene eller noe annet som kan tenkes å være lenket til det her selv. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Vel, er det ikke sånn at SSRI-preparater hadde en sjeldnere bivirkning med å gi slike "støt", da? Lenke til kommentar
TitanPixels Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg vet ikke hva det er, og har antakelig vis aldri brukt noe sånt (er 15). Lenke til kommentar
odderling Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Det høres nesten ut som "ice pick headache" og de er ikke behagelig, har selv opplevd det tre ganger på en dag og hadde jeg kjørt bil ville jeg ha kjørt rett av veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå