Aafloey Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Hei. Kjøpte meg en brukt Wii der det følger med en scart kabel, problemet er at tv'n min ikke har dette. Kun pc og hdmi innganger. Hva er beste måten å løse dette på? Ser det er noe som heter wii2hmdi, men ser ikke ut som at noen norske nettbutikker selger denne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 hva ga du for den brukte wii'en? http://www.ebay.com/bhp/hdmi-adapter-for-wii er jo et alternativ. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 500,- Har ikke lyst til å vente 2 uker på den der Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Jeg vet ikke om dette kan være noe? http://www.qxl.no/pris/spill-konsoller/nintendo/nintendo-wii/konsoll-og-tilbehoer/nintendo-wii-s-video-cable/v/an802272576/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Jeg har en slik wii2hdmi på vei, ble sendt i dag. Kostet meg en knapp hundrings fra ebay. Om dette viser seg å være tull og bortkastede penger, vel pyttsann. Beste du kan gjøre er å finne deg tilsvarende på ebay evt. Vente på tilbakemelding fra mine erfaringer om du er skeptisk Lenke til kommentar
gunda91 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Min Samsung-TV har en port merket EXT (RGB). Med TV-en fulgte det med en kontakt som passet inn i denne porten og som var et adapter til SCART. Kan du ha noe slikt liggende? Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Min Samsung-TV har en port merket EXT (RGB). Med TV-en fulgte det med en kontakt som passet inn i denne porten og som var et adapter til SCART. Kan du ha noe slikt liggende? Du hadde rett! skjekka i boden, å jammen fant jeg ikke en slik! http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/kabler-og-adaptere/HAMA122246/hama-adapter-scart-samsung-kontakt Problemet løst! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Då MÅ du skaffe deg en RGB-kabel til konsollen din. Bare å kaste de medfølgende komposittkablene, rød, hvit og gul. Eller fikk du med slike RGB-kabel ? Den tidligere eieren var kanskje såpass opplyst Endret 2. februar 2014 av Mala Lenke til kommentar
gunda91 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Då MÅ du skaffe deg en RGB-kabel til konsollen din. Bare å kaste de medfølgende komposittkablene, rød, hvit og gul. Eller fikk du med slike RGB-kabel ? Den tidligere eieren var kanskje såpass opplyst Ikke nødvendig. Bruker et SCART-Kompositt-adapter (fulgte med Wii-en opprinnelig) uten problemer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 nja, rgb kabelen gir bittelitt bedre grafikk, får kjørt wii'en i hele 480p! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Då MÅ du skaffe deg en RGB-kabel til konsollen din. Bare å kaste de medfølgende komposittkablene, rød, hvit og gul. Eller fikk du med slike RGB-kabel ? Den tidligere eieren var kanskje såpass opplyst Ikke nødvendig. Bruker et SCART-Kompositt-adapter (fulgte med Wii-en opprinnelig) uten problemer. Men det er fortsatt snakk om kompositt kabler. Det er ikke optimalt på en HD-skjerm. Endret 3. februar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå