foenix Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Jeg har mine lagrede passord, bokmerker og div andre ting i en pc som kjører win xp og ønsker å flytte disse over til Firefox i win 7 Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Bruk MozBackup. Lagrer det du ønsker som en fil også kan du importere det i FF i den nye maskinen. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 Bruk MozBackup. Lagrer det du ønsker som en fil også kan du importere det i FF i den nye maskinen. Må jeg da innstallere dette programmet på begge maskinene? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Bruk MozBackup. Lagrer det du ønsker som en fil også kan du importere det i FF i den nye maskinen. Må jeg da innstallere dette programmet på begge maskinene? Ja. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 Takk for tipset.. Dette fungerte jo utmerket. Fantastisk program.. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Ja, det programmet er genialt. Har ikke brukt for det så ofte, men bruker det til både Firefox og Thunderbird de gangene jeg må formatere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå