Mal Reynolds Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Hei,Jeg er på jakt etter en mounting bracket for LGA 775/1156/1366 til ett Corsair H50. Ett slikt sett, med andre ord. Corsair selger ikke dette lenger, og jeg har ikke klart å finne en annen nettbutikk med det til salgs. Jeg lurer derfor på om det er noen som er villig til å selge en slik bracket til meg, for en rimelig pris. Eller vet noen om en butikk som selger slike? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 slik en? http://www.komplett.no/corsair-hydro-series-retention-bracket/769347 Lenke til kommentar
Mal Reynolds Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Det var som... Her har jeg skuret engelske nettbutikker etter delen, også har gode gamle Komplett.no det. Tusen takk skal du ha! Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Det var som... Her har jeg skuret engelske nettbutikker etter delen, også har gode gamle Komplett.no det. Tusen takk skal du ha! flott at du fikk det du ville ha Edit: sett tråden som løst Endret 2. februar 2014 av TheGaame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå