KrissTv Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Når jeg installerte den nye 14.1 display driveren fra amd, så hadde jeg minecraft oppe, og når den var omtrent ferdig så ble minecraft vinduet helt svart. Når jeg startet det opp igjen så så det sånn ut: Jeg har prøvd å slette absolutt alle display driverene, og reinstallere, installert den gamle driveren, reinstallert minecraft og openCL uten hell. http://www.youtube.com/watch?v=IEsNZt4TPvU det er det samme som har skjedd meg. Endret 2. februar 2014 av KrissTv Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 spille og installere grafikkdrivere er litt av ett sjakktrekk. Ville gått for systemgjenoppretting. Lenke til kommentar
KrissTv Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Da må jeg reinstallere hele windows 7 på nytt pga siste gjenopprettningspunkt er da jeg sist reinstallerte driveren. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Det blir lagd et gjenopprettningspunkt før hver driverinstallasjon. Så hvis du velger den siste, så vil den gamle driveren forsvinne. Eventuelt, så kan du avinstallere den driveren du har nå (med programvare), og installere på nytt (uten noen spill kjørende). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Som Gnalern var inne på så er de nyeste driverne fra MD ikke kompatible med Minecraft - som du merket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå