PatSharpX Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Tsjekkia trengte vist 1,5 periode for å skjønne at OL hadde startet! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Elsker sucidalgutta bak hos de gule. Ekman Larsson er jo helt gal! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Sverige har imponert meg. Tsjekkia skuffet veldig i startet, men kom seg mot midten av andre. Det er så digg å se Jagr på isen, snakk om legende! Litt svakt av Lundqvist på andre målet, men han fikk vel ikke med seg skuddet/føringen til Jagr. Lenke til kommentar
EryMax Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Hadde blitt positivt overraska om Daniel Sedin hadde kommet med et mål i løpet av OL. Det har ikke kommet så langt enda, men Sverige leder så vi får se hvordan det går med naboene framover. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 noen som vet hva sangen som ble spilt når sverige skårte mål? den gikk slik "heey hey babe ho ha i wanna know, will you be my girl. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Må si Lundqvist kom seg as, drit bra tredje periode! Fortjent seier til Sverige må jeg si. Ellers blir det mer spennende enn det først kunne se ut som. Herlig at ishockeyen er igang! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Hva ble stillingen mellom latvia sveits? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 0-1. Herregud så gøy det var å se NHL gutta på så stor is. Tydelig ukomfortabelt for NJD aka Tsjekkia, men du ser det bor mye i de også når de har energi. Jaromir Jagr ass, leker med ludde enda. Legende deluxe. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Ja, skal ikke se bort i fra at det blir enda bedre utover i turneringen når de blir litt mer vant med større bane og mindre soner. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Er det denne? jepp takk Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Noen som så på Latvia - Sveits? Overraskende resultat må jeg si. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 TV2 Ishockey promo. Vekker mange minner den promoen der! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 Helt håpløst å spille Norge +5 @ 1.80? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Spørs kor tidlig Canada setter igang spillet sitt. Kan bli veldig stygge sifre Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Helt håpløst å spille Norge +5 @ 1.80? Mulig det er jeg som bare er trøtt å trenger en dusj. men skjønte ikke det innlegget Latias. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Finland fikk nok litt sjokk mot Østerrike, men leder nå 4-2 til første pause. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 Helt håpløst å spille Norge +5 @ 1.80? Mulig det er jeg som bare er trøtt å trenger en dusj. men skjønte ikke det innlegget Latias. Altså at Norge vinner kampen når vi starter med en 5-0 ledelse. Canada kan maks vinne med fire mål for at spillet går i boks. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Å ja, oddsprat ja. Jeg har på følelse at enten så blir vi totalt overkjørt ellers blir kampen jevn som til slutt Canada vinner med 1-2 mål. Så gir det bare 1.8 i odds så tror jeg kanskje jeg hadde droppet det. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Blir veldig overraska hvis Canada ikke scorer mer enn 6-7 utover i 2-3 periode. Alt avhenger av hvor flinke vi er til å holde oss unna 2minuttere, samt greier å få til gode linjeskift. Mange iceinger her kommer til å prege utover i matchen, for på den isflata her blir det som PP. Vi har lite kvalitet på backplass, de som spiller der MÅ steppe opp. Offensivt er vi gode nok til å score 2-3, på en maksimal dag, dersom Price slår lekk. Og det kan han fort gjøre, jeg er ikke overbevist. For meg må den perfekte storm til for at det skal bli noe. Canada må ha masse uflaks, spille dårlig, Norge bør score på det vi har (håper på endel PP, litt billig dømming) og Haugen må stå sin beste kamp noen sinne. Da kan det bli jevnt. Mitt tips er 1-1 etter 1 periode, 8-2 etter full tid. Spår totalslakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå