Latias Skrevet 2. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2014 Tråden for ishockey under OL. Både kvinner og menn. Norges kamper: 13/02 18:00 Canada - Norge (TV2) 14/02 17:55 Norge - Finland (TV2) 16/02 08:30 Østerrike - Norge (TV2 Zebra) Norges tropp: Målvakter: Lars Haugen, Dinamo Minsk (BLR) Lars Volden, Espoo Blues (FIN) Steffen Søberg, Vålerenga (NOR) Backer: Alexander Bonsaksen, Vålerenga (NOR) Jonas Holøs, Lokomotiv Yaroslavl (RUS) Henrik Solberg, Stavanger Oilers (NOR) Daniel Sørvik, Vålerenga (NOR) Ole-Kristian Tollefsen, Färjestad BK (SWE) Mats Trygg, Lørenskog (NOR) Henrik Ødegaard, Missouri Mavericks (USA) Løpere: Morten Ask, Vålerenga (NOR) Anders Bastiansen, Färjestad BK (SWE) Robin Dahlstrøm, Örebro (SWE) Kristian Forsberg, Modo (SWE) Mads Hansen, Storhamar Dragons (NOR) Marius Holtet, Färjestad BK (SWE) Sondre Olden, Vålerenga (NOR) Ken André Olimb, Düsseldorfer EG (GER) Mathis Olimb, Frölunda (SWE) Mats Rosseli Olsen, Frölunda (SWE) Niklas Roest, BIK Karlskoga (SWE) Martin Røymark, Färjestad BK (SWE) Per-Åge Skrøder, Modo (SWE) Patrick Thoresen, SKA Saint Petersburg (RUS) Mats Zuccarello, New York Rangers (USA) 3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2014 Vil NHL ha pause under ol? VM ble vel ganske preget av at spillerne prioriterte NHL for noen år tilbake om jeg husket riktig. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2014 Vil NHL ha pause under ol? VM ble vel ganske preget av at spillerne prioriterte NHL for noen år tilbake om jeg husket riktig. NHL har alltid pause under OL, dessverre ikke under VM. Alle nasjonene setter en OL tittel veldig høyt, VM står ikke så høyt siden det arrangeres hvert år. Så OL vil være proppet med verdens beste spillere. Ishockey er den grenen som står høyes blant de fleste nasjonene som deltar i grenen. Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2014 Høres bra ut! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2014 Hva tror du om Norges muligheter, Pat? Kvartfinale? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2014 Hva tror du om Norges muligheter, Pat? Kvartfinale? Da skal vi ha alt hell med oss. Vi har jo klart dette i VM, men da har jo de andre nasjonene manglet X antall profiler, mens vi har jo bare hatt Mats ute. Men det er ikke umulig, hvis vi er heldige så blir vi undervurdert. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 2. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Har ikkje trua på at Norge kjem seg vidare til kvartfinale, men får håpe at eg tar feil. Forsvarsspelet har vore elendig i privatlandskampane, dersom det forsetter kan det bli ein del stygge resultat.. Gruppene er forøvrig: Herrer: A Russia Slovenia Slovakia United States B Austria Canada Finland Norway C Czech Republic Latvia Switzerland Sweden Kvinner: A Canada Finland Switzerland United States B Germany Japan Russia Sweden Endret 2. februar 2014 av Karbutar Lenke til kommentar
slipten Skrevet 2. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2014 må nesten håpe på at finner og kandierer har en dårlig start på mesterskapet skal vi ha en sjanse her. Personlig tror jeg kvart er utenfor rekkevidde men det skal spilles først Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2014 I oversikten over de Norske spillerene. Legg merke til hvilken klubb som har med flest spillere i troppen Faktisk totalt 7 som har hatt "ungdomstiden" sin hos Vålerenga. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Her er de norske OL maskene Marius Holtet må melde avbud pga hjernrystelse, blir erstattet av Fredrik Lystad Jacobsen fra Asker som spiller i Storhamar. Endret 6. februar 2014 av PatSharpX Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 Ishockey mellom USA og Finland kvinner pågår vell nå. Er vell andre omgang så vidt jeg ser det, men er det noen som vet hvem som vant første? Det fikk jeg ikke med meg. Lenke til kommentar
EryMax Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 må nesten håpe på at finner og kandierer har en dårlig start på mesterskapet skal vi ha en sjanse her. Personlig tror jeg kvart er utenfor rekkevidde men det skal spilles først Jeg tror nok ikke at kanadierne har en dårlig start på mesterskapet. De skal spille sine første kamper mot Norge og Østerike, de eneste som kan slå Kanada i de 3 første kampene tror jeg er Finland. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2014 Canada-Norge skal bli spennende! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2014 Mandag gjenforenes bestekompisene. Ikke rart vi fikk juling hver gang vi spilte mot det laget der. Jar 87 hadde ikke mye å stille opp med da gitt Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2014 Hvordan er norges sjanser under OL når det gjelder ishockey egentlig? Har ikke sett mye på ishockey, men kan bli spennende hvis Norge har gode sjanser, Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg tror vi kan spille god hockey og gjøre det spennende, men tror ikke sjansene for at vi kommer langt er stor. NHL har jo pause så vi vil jo se verdens beste spillere på isen! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Sitter å ser USA - Sveits (Kvinner). Det stod 5-0 etter første periode. Odds på 6.5 mål ligger på under 1.5. Det står nå 6-0 med 1 periode igjen. Stakkars Sveits og resten av nasjonene som møter USA og Canada. Edit: 7-0 2 min inn i 3 periode. Blir sikkert tosifret her. Endret 10. februar 2014 av Hille Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2014 Ja, blir nok ganske enveiskjøring på kvinnesiden. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Hva tror du om Norges muligheter, Pat? Kvartfinale? De har økt betraktelig, normalt sett er de ca 0 i den gruppa vi er i. Men Finland har mista flere av sine beste, Koivu og Filppula bl.a og Østerrike noen av sine NHL profiler ute. Sistnevnte bør vi kunne tukte. Men fyfaen vi kommer til å GRISEDENG i åpningskampen. NHL spillerne er ikke vandt til stor is (tradisjonelt ræva i europa) og har selvsagt alt å tape mot Norge som kommer til å forsvare seg som helter i 1periode (tipper den blir jevn) før det lekker. Men nytter jo ikke når vi knapt har backer, har dere sett rekkene til Canada eller? Merker jo ikke at Stamkos er borte engang. Kunitz-Crosby-Carter Sharp-Toews-Nash Perry-Getzlaf-Tavares (edit: ser ut som tavares går inn som C i 4rekka.) Duchene-Bergergon-Benn ? Og med offensive backer som Keith, Doughty, Weber blant de bankers, kanskje også PK Subban. Pietrangelo er god offensivt. Sjukehus. Handicap med -3 er safe på oddsen. Tipper det blir 6-2, godt det ikke er siste kampen når det sitter mer for froskene, for da kunne det blitt tosifra. Den 3-rekka der, med Blues gutta bak, er kanskje den beste 3rekka jeg har sett. Det er så sjukehus, det beste av Anaheim og mitt STL, topp 2 i western. Også har du Tavares inn der, den mest notoriske målsniken i hele ligaen. Altså, fyfaen. For å sette i perspektiv hvor gode de er, Claude Giroux sitter hjemme å ser på. Vraka. Selv når Stamkos måtte melde forfall kom han ikke med, NHLs største profil i 2012, og Flyers primus motor. Hockeyintelligens: 10/10 på alle tre Endret 10. februar 2014 av toppmeis 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg tror vi kan spille god hockey og gjøre det spennende, men tror ikke sjansene for at vi kommer langt er stor. NHL har jo pause så vi vil jo se verdens beste spillere på isen! Nja, jeg tenker at sjansene er små i og med at USA og Canada er med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå