ilpostino Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Noen som vet hvor man kan få tak i hurtigkobler ala dette og dette i Norge? De skal brukes til å skjøte sammen ledningene som finnes i USB og LAN-kabler. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Bestille fra ebay? Koster sikkert 20 ganger mer i Norge... Endret 2. februar 2014 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Hva legger du i LAN-kabler? CAT5e og CAT6 kabler? Isåfall bør du heller vurdere et skjøtesett laget til akkurat dette. Finner nok dette også på ebay. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Jeg skal ta fra hverandre en LAN-kabel og bruke de små ledningene inni og er på jakt etter hurtigkoblinger til disse. Jeg har funnet en webshop som selger hurtigkoblingene men sunes det er greit å ha muligheten til å kjøpe det i norske butikker også. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Anbefaler deg å lære å bruke ebay først som sist. Slik småelektronikk er ofte så latterlig billig at man kan lure på om de selger med tap. I Norge koster det gjerne 20 ganger mer. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Hva er det som tilsier at jeg ikke kan bruke eBay. Jeg har faktisk sett der og det som finnes der er fysisk for stort i forhold til hva jeg skal bruke det til. Dessuten kan en ikke koble de fra hverandre på en enkel måte slik en kan med de i førsteposten. Jeg skal ha en del hurtigkoblinger og mye elektronikk i et kort rør som ikke er mer enn 1" tykt så jeg må tenke på plassen som jeg har til rådighet. Ser du på lenkene i den første posten ser du at jeg har funnet amerikanske webshops allerede. Endret 2. februar 2014 av ilpostino Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Når du presiserer at du vil ha norsk leverandør, lurer jeg på om du ikke er fortrolig med ebay. Mye av utfordringen er å vite hvilke søkeord man skal bruke. Noe sånt? http://www.ebay.com/itm/10pcs-JST-Connector-2P-with-15cm-Wire-for-Led-Strip-Male-Led-Lamp-Driver-/131106354180?pt=US_Car_Lighting&hash=item1e868c3404 http://www.ebay.com/itm/10-Pairs-150mm-JST-Connector-Plug-Line-Male-Female-for-RC-BEC-Lipo-Battery-/151184309963?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item2333497ecb http://www.ebay.com/itm/Lot-of-10-JST-XH-Lipo-Balance-Wire-Extension-Adapter-Lead-22cm-New-/380828848446?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item58ab2b113e http://www.ebay.com/itm/Mini-Micro-1-25-T-1-3-Pin-JST-Connector-with-Wire-x-10-sets-/171222034968?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item27dda0ea18 Småkontakter kalles ofte JST Endret 2. februar 2014 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Når du presiserer at du vil ha norsk leverandør, lurer jeg på om du ikke er fortrolig med ebay. Mye av utfordringen er å vite hvilke søkeord man skal bruke. Jeg har kjøpt og solgt hundrevis av ting på eBay så jeg er fortrolig med det. Mye av grunnen til at jeg er på utkikk etter en norsk leverandør er for å kunne ha kort vei til et sted jeg kan kjøpe varene. Kjøpes ting på eBay, eller tilsvarende andre steder, kan det fort gå en og to uker før jeg får varen. Ja, det er noe slikt jeger på jakt etter. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Kan du ikke bare kjøpe hann- og hunnkabelsko? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Elfa har diverse kontakter som sikkert kan brukes, eksempelvis micro-fit-serien som absolutt ikke er spesielt dyr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå