AnonymDiskusjon Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Jeg observerer ofte par som ligner på hverandre både i ansikt og kropp. Hvorfor er det slik? Har disse parene mer langvarige forhold enn par som ser ut som rake motsetninger utseendemessig? Anonymous poster hash: 6c9f1...586 1 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Vi ser ubevisst etter en partner som er lik oss selv Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Like barn leker best sammen 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Mennesker har tiltrekning til likheter, symetri og evne til å formere seg. 1 Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Vet ikke hvor jeg leste det, men det var en undersøkelse. Hvor menn skulle velge mellom en del bilder av jenter de syns var attraktive. Det ene bildet var faktisk en feminisert photoshoppet utgave av dem selv, flertallet valgte seg selv. Haha. 7 Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Er også en klassegreie. Folk som kommer fra samme sosioøkonomiske bakgrunn, har samme levesett, og likner dermed på hverandre. Er ikke vanlig at folk fra typiske trygdeblokker på Grorud blir sammen med middelklassemennesker fra Oslo Vest. 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 jeg vil ha ei dame som er like kul som meg og som ligner meg selv. Tenker da ikke utseende-messig, men oppførselsmessig! 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Man trives jo bedre rundt de som er lik deg selv, kontra de som er totalt motsatt Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Jeg og kjæresten ligner ikke på hverandre i det hele tatt Har alltid vært tiltrukket av gutter som ser totalt ulik ut meg utseendemessig. Dunno why. Lenke til kommentar
adinax Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Tror egentlig det er lettere å legge merke til par som ligner på hverandre, enn de som ikke ligner på hverandre. Så når du har truffet 100 par, husker du best de 4 som lignet hverandre, de andre har du "glemt" Underbevistheten har en egen evne til å huske merkelige ting 3 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Har ikke akkurat lagt merke til det samme, men det kan vel stemme. Skal prøve å bli beviss på å observere dette selv, så får jeg se om det stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå