Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan gjenvinne tillit til en som trakk seg?

Anbefalte innlegg

jeg har problemer med tillit og forelskelse da jeg har blitt mye manipulert og behandla stykt i tidligere forhold.

men nå traff jeg en ny, veldig anderledes gutt i forhold til det jeg normalt går for som da pleier være badboy faktor. dette var han der verdens snilleste som aldri ville sakt noe stykt til meg eller sårt meg å ville gjort alt for meg..

jeg var med han så å si daglig men sleit med å bli forelska, men hadde hele tiden dialog med han om dette. så når det hadde gått nermere en mnd, å vi hadde hatt en lang samtale sent en fredagskveld, så fallt jeg for han. det var så herlig å være forelska igjen.. jeg kontakta han smilende som en fjortis å fortellte han dette, men får da tilbake at han ikke vil mer.. å jeg gikk rett i bånn..

vi holdt fortsatt kontakt som venner når jeg hadde fått summet meg, å det viste seg at han trakk seg pga. kalde føtter.. så begynte vi gradvis å holde på litt å har nå holdt på i hele januar, vert med han daglig å vert mye rundt ungen hans å prøvd å utvikle dette igjen.

men jeg klarer ikke få tilliten tilbake.. jeg klarer ikke stole blindt på han sånn at jeg kan bli forelska i han å få skikkelige følelser. jeg er veldig glad i han å jeg savner han å synest det er tomt uten han. men alt mer enn kos vil jeg ikke for jeg har ikke de følelsene per nå.

så hvordan gjennvinne dette? hvordan gå frem for å komme videre?

tusen takk for alle svar :)

Anonymous poster hash: f843b...c96
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...