Kvalsvikfoto Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Vinterlandskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Til tross for roen det noe "flate" lyset gir hadde jeg ønsket meg noe pådrag i eksponeringen og kanskje også noe kontrastheving. Den lett skjeve horisonten gjør også at jeg føler at du har bittelitt mer å gå på her før jeg føler at bildet ikke heller. Liker båtens plassering i "åpningen" samt at huset til høyre er med og balanserer... Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Til tross for roen det noe "flate" lyset gir hadde jeg ønsket meg noe pådrag i eksponeringen og kanskje også noe kontrastheving. Den lett skjeve horisonten gjør også at jeg føler at du har bittelitt mer å gå på her før jeg føler at bildet ikke heller. Liker båtens plassering i "åpningen" samt at huset til høyre er med og balanserer... Ja...det heller kanskje litt...Har ikke redigert noe ved bildet. Det var lett tåke i luften,og ønsker ikke gjøre noe med det- Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Uredigert? 1/2,17 er et bildeformat som er ukjent for meg rett fra kamera, men ettersom Exif-data mangler så er det jo vanskelig for meg å vite hvilket kamera det dreier seg om... Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Uredigert? 1/2,17 er et bildeformat som er ukjent for meg rett fra kamera, men ettersom Exif-data mangler så er det jo vanskelig for meg å vite hvilket kamera det dreier seg om... Ja...bildet er kun litt beskjært- Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Ahhh - sånn å forstå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg