Jan Åge Henriksen Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Havhesten... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Idyllisk bilde, fin komposisjon og inndeling av bildet. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Hei, Jan Åge Henriksen. Jeg slutter meg til Melvins kommentar, - dette er et flott bilde ! Er det fotografert / eksponert og behandlet som et HDR-bilde, eller er det benyttet en eller annen form for HD-toning for å få en slik fargemetning ? Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Hei, Jan Åge Henriksen. Jeg slutter meg til Melvins kommentar, - dette er et flott bilde ! Er det fotografert / eksponert og behandlet som et HDR-bilde, eller er det benyttet en eller annen form for HD-toning for å få en slik fargemetning ? Vennlig hilsen Albert. Hei, igjen. Det skulle naturligvis ha stått HDR-toning ! Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg