Brann89 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Beklager vist posten denne tråden i feil kategori, følte dette var det nærmeste eg kom mitt problem. Men over til mitt problem. Har problemer med å få brukt Prt Scr funksjonene, sett litt på nett om forskjellige måte folk mener den skal brukest. Har prøv desse måtene: Fn>Prt Scr/ Fn>Alt>Prt Scr/ Ctrl>Fn>Prt Scr/ Ctrl>Alt>FN>Prt Scr. Men får ikkje print screena det bilde eg vil, får berre den bilde eg har når eg prøver å lime bilde inn i paint. Eg har fått det til før og da mener eg at en kun trykket Prt Scr, men nå funker det ikkje. Noen som veit kva som kan være problemet? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Videoen eller spillet har en slags sperre. Er det en film kan du prøve i vlc og trykke video->take snapchot Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Det er football manager, å eg har gjort dette før med samme datamaskin. Men nå vil den ikkje, har hatt samme probleme før, men så plutselig virket det igjen. Eg skjønner ingenting Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Er det 2013 utgaven finner du innstrukser her: http://www.neoseeker.com/forums/59286/t1795907-screenshot-step-by-step-instructions/ Alt+F9 Bildene finner du igjen her: My Documents>Sports Interactive>Football Manager 2013>screenshots Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 2. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2014 Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå